wtorek, 12 listopada 2013

Przesyłka od Avet PHARMA

Parę dni temu na FB na profilu firmy Avent PHARMA można było otrzymać do testów suplement diety BRATEK PLUS. I udało mi się.
A w piątek Pani Listonosz mi przyniósł przesyłeczkę z bratkiem.
Dziękuję Avent PHARM 


 
Kilka słów o produkcie:
BRATEK PLUS to suplement diety zawierający wyciąg z ziela fiołka trójbarwnego, którego działanie wspiera cynk.
Dla kogo?
Dla osób pragnących wspomóc utrzymanie prawidłowego stanu skóry, także w okresie dojrzewania.
Właściwości:
Wyciąg z ziela fiołka trójbarwnego, dzięki zawartości flawonoidów wspomaga procesy przemiany materii, co pomaga eliminować szkodliwe substancje z organizmu i wpływa korzystnie na stan skóry.
Cynk uczestniczy w przetwarzaniu kwasów tłuszczowych, wpływa na funkcjonowanie gruczołów wytwarzających łój.
Zalecana dzienna porcja do spożycia:
1 - 2 tabletki, podczas posiłku. Tabletkę należy popić wodą. Nie należy przekraczać zalecanej dziennej porcji do spożycia w ciągu dnia.

Skład zalecanej dziennej porcji:
1 tabletka zawiera 150 mg ekstraktu z ziela fiołka trójbarwnego (Viola tricolor L.) i 5 mg cynku (50% ZDS).
2 tabletki zawierają 300 mg ekstraktu z ziela fiołka trójbarwnego (Viola tricolor L.) i 10 mg cynku (100% ZDS).
Moja przesyłka wyglądała tak:
Wiedza już jest.
Pora na testowanie.
Zgodnie z instrukcją na opakowaniu... wyniki testu będą za 25 dni.
.... a może zakwitnę tak jak bratek... :o)
A tymczasem zapraszam na profil FB Bratka Plus:

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Pierwsze "ziarenka" bratka połknięte i podlane :o) Zobaczymy czy zakwitne czy tylko zmienie kolor skóry :o) ;o)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !