piątek, 29 listopada 2013

TEST/OPINIA: WAWEL Danusia likier kawowy

Na piątkową popołudniową kawę ze słodkim dodatkiem, najlepszą propozycja jest czekoladka Danusia z likierem kawowym. Szczególnie dla tych co uwielbiają kawowe nadzienia.
 
Jest to trzeci, a zarazem ostatni smak czekoladki Danusia, jaki otrzymałam w ramach testowania razem z Talk Marketing


Lubię leniwe popołudnia, a jeśli jest to popołudnie piątkowe przed wolnym weekendem to już w ogóle jest miło.
 
Dzisiaj moje popołudnie pomimo, że piątkowe, to jest bardzo pracowite. Zabrałam się za tworzenie kartek i świeczników świątecznych. Mam nadzieję, że efekt będzie wspaniały i będę się mogła nimi pochwalić a osobom obdarowanym się one spodobają.

Ale zasiadając do pracy kreatywnej najważniejsza jest herbata i cos dobrego. Tym razem padło na czekoladki z likierem kawowym.
 



WAGA: 38 g

SKŁAD:
czekolada 55% (cukier, miazga kakaowa, tłuszcz kakaowy, tłuszcz roślinny (palmowy, Shea); emulgatory: lecytyny (z soi) i E476, aromat); cukier; syrop glukozowy; tłuszcz palmowy całkowicie utwardzony; mleko zagęszczone słodzone (mleko, cukier); mleko w proszku odtłuszczone; spirytus 2%; kawa 1,4%; aromat. Może zawierać orzeszki arachidowe, inne orzechy, sezam, jaja i pszenicę.

Wartości odżywcze w 100 g produktu:
* wartość energetyczna: 2124 kJ/ 508 kcal
* tłuszcz: 25,3 g
      - w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 15,3 g
* węglowodany: 60,3 g
      - w tym cukry: 54,2 g
* białko: 4,0 g
* sól: 0,05 g

OPINIA:
Batonik w mlecznej czekoladzie, delikatnie rozpuszczającej się w ustach, z w miarę intensywnym nadzieniem kawowy z nutką alkoholu. 
Czekoladka idealnie nadająca się jako dodatek do kawy podczas leniwego popołudnia jak i podczas kreatywnej pracy. Polubiłam je :o)
Opakowanie Danusi likier kawowy jest standardowe jak dla wszystkich batoników tej serii, czyli łatwo się otwierające ze zgrzewanej folijki.
Dodatkowym plusem czekoladek, tak jak i innych wawelowskich słodyczy, jest taki, że kupując Danusię wspieramy Fundację Wawel z Rodziną.
Polecam! :o)
 
CZY KUPIĘ PONOWNIE?: TAK

TALK MARKETING
 

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !