środa, 27 listopada 2013

Wspieramy Wioski Dziecięce SOS

Święta, święta... tup tup... coraz bliżej święta.

Przedstawiam Wam mojego nowego Przyjaciela - Pana Łośka :o)
 
Pan Łosiek jest maskotką dającą wiele szczęścia i zarazem jest zwierzakiem wspierającym zbiórkę pieniążków na Wioski Dziecięce SOS.

 
 
Łosiek został zakupiony podczas zakupów w gliwickim Auchan.
Akcja Wspierania Wiosek Dziecięcych SOS prowadzona jest we wszystkich sklepach sieci Auchan. Info od Pani Kasjerki. :o)
 
Kwota? Niewielka, bo tylko 3,50 zł za bardzo miłego pluszaka.
 
Wielkość zwierzaka: 15 cm ale duch i jego możliwości znacznie większe :o)
 
Pan Łosiek w całej okazałości :o)
 
 
 
 
Jak Wam się podoba mój nowy Łosiek? :o)
Przyłączycie się do Akcji?

2 komentarze:

  1. Auchan często bierze udział w takich akcjach :) ja w tamtym roku sobie parę kupiłam , a teraz chyba już nie będę w Auchan nie po drodze mam :)
    Śliczny ten Twój Łosiek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zakupy w Auchan to też czysty przypadek. Niestety ich sklepy są ode mnie dość daleko i zakupy u nich są bardzo okazjonalne. Ale i tak się cieszę z Łośka :o)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !