środa, 6 listopada 2013

Zostałam Ambasadorką marki POKON

Jakiś czas temu postanowiłam przystąpić do akcji I Ty zostań ambasadorem! marki POKON. 
 
Ambasadorem mógł zostać każdy, kto:
- Jest miłośnikiem kwiatów i całej roślinności,
- Używa lub jest zainteresowany przetestowaniem nawozów Pokon,
- Chce wyrobić sobie opinię ich temat,
- Chętnie rozmawia o tym, co ciekawego mu się przydarzyło,
- Lubi dyskutować, jest otwarty, kontaktowy i lubi doradzać znajomym.

W bardzo dużym stopniu spełniałam wymagania na Ambasadorkę.
 
Jak postanowiłam tak też zrobiłam, czyli wysłałam zgłoszenie.
 
I nastało czekanie...
 
Jak już uznałam, że jednak nie zostałam wybrana to przyszła informacja, że jednak ZOSTAŁAM AMBASADORKĄ marki POKON.
 
Tak jak prosili wysłałam adres... i spokojnie czekałam na przesyłkę.
 
Aż dzisiaj przemiły Pan Kurier przyniósł paczuszkę z płynnym nawozem do roślin kwitnących POKON.

Paczuszka zawierała:
- płynny nawóz do roślin kwitnących (250 ml),
- katalog informacyjno-produktowy,
- list.


W liście mogłam przeczytać:
"Dziękujemy za udział w akcji "Zostań Ambasadorem nawozów marki POKON".

Jest nam niezmierni miło, że dzięki aplikacji dostępnej na naszym profilu na portalu Facebook.com zgłosiło się prawie 500 osób, które wyraziły chęć przetestowania nawozów. Spośród wszystkich aplikacji, do pierwszej tury wysyłek wybraliśmy także Pani zgłoszenie."

Jest mi niezmiernie miło :o)




Tak, więc roślinki będą miały "jedzonko", a o efektach będę systematycznie donosić :o)

Zapraszam na profil na FB:
https://www.facebook.com/KwitnacyDomIOgrod

oraz stronę internetową:
www.victus.pl

Roślinki i Ja dziękujemy za "odżywczą" przesyłkę :o)
 

6 komentarzy:

  1. Moje kwiatki także lubia ich nawozy. Pieknie po nich rosna i kwitna.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też otrzymałam identyczną przesyłkę i jestem mega zadowolona :D a moje roślinki jeszcze bardziej! pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !