piątek, 15 listopada 2013

Przesyłka z EverydayMe

Pan Listonosz ostatnio się nie nudzi :o) a przynajmniej poprawia sobie kondycję wchodząc prawie codziennie na drugie piętro :o)

Tym razem przyniósł mi przesyłkę z portalu EverydayMe.pl a w niej bezpłatne kapsułki (3 szt.) do zmywarki automatycznej FAIRY Platinum All in One.
 
EverydayMe.pl to portal konsumencki stworzony przez Procter & Gamble.

 
 
Przesyłka wyglądała tak:
 
 
Nadal można zamówić bezpłatne próbki FAIRY Platinum na stronie: www.everydayme.pl
 

8 komentarzy:

  1. I ja tez dostalam :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamowione. Teraz czekam na listonosza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest to bezpłatna strona?

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja zamówiłam chyba ze 2 miesiące temu i nic

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten blog zyskałby na wartości gdyby nie błędy i literówki. Staraj się bardziej dla swoich czytelników... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 38 yr old Physical Therapy Assistant Hobey Nye, hailing from Gimli enjoys watching movies like I Am Love (Io sono l'amore) and Painting. Took a trip to Major Town Houses of the Architect Victor Horta (Brussels) and drives a Econoline E150. oficjalne zrodlo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !