środa, 20 listopada 2013

Informacyjno-pytajkowo

Kochane Miśki,
 
dzisiaj, a przynajmniej teraz króciutki pościk informacyjno-pytajkowy.
 
Ważności:
- Kasiu, paczuszka dla Ciebie już naszykowana i dzisiaj zostanie wysłane :o) (nagroda z Koszyka rozmaitości),
- prace nad grafiką bloga oraz różnymi fajnymi dodatkami do niego nadal w toku i już niedługo będzie widać tego efekty.

 
Pytajki:
- Chcecie nowe rozdanie? Jeśli tak, to co ma być nagrodą? I jakie zadanie ma być?
- Chcecie być nagradzane za aktywność? Nagroda dla Top Gadułki? (uruchomię moduł TOP GADUŁA)
 
Czekając na Wasze odpowiedzi znikam do pracy :o(
Pozdrawiam serdecznie
Anula :o)
 

8 komentarzy:

  1. Jestem jak najbardziej na TAK w obu pytajkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też jestem za nowym konkursem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jakie chcecie nagrody? Kosmetyki, książki, wyroby hande made? A może jeszcze cos innego? Piszcie na co macie ochotę :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. 27 year old Budget/Accounting Analyst I Boigie Ruddiman, hailing from Fort Saskatchewan enjoys watching movies like "Flight of the Red Balloon (Voyage du ballon rouge, Le)" and Stand-up comedy. Took a trip to Rock Drawings in Valcamonica and drives a Alfa Romeo Tipo 256 Cabriolet Sportivo. moja strona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !