środa, 13 listopada 2013

Danusiowa przesyłka

 
W piątek otrzymałam wiadomość e-mail o zakwalifikowaniu się do nowej kampanii "Czekoladki Danusia" na stronie TALK MARKETING, a już wczoraj przemiły Pan Kurier przyniósł mi słodką przesyłkę. 
 
Nie spodziewałam się tak szybkiej przesyłki, tym bardziej że jest to moja pierwsza kampania razem z tym portalem. 
Brawo dla firmy za szybkość i profesjonalizm :o)

 
 
 
Paczka TALK AGENTKI wyglądała tak:
 
 
 
 
 
Paczka TALK AGENTKI zawierała:
  • Informator Talk Agentki
  • Płytę DVD Talk Agentki, z filmem "TO ZNOWU TY", do obejrzenia z koleżankami podczas  spotkania Chwila z Danusią :o)
  • Kilka ulotek o czekoladkach Danusia,
  • Dziewiętnaście czekoladek Danusia, w tym 6 z nadzieniem adwokatowym, 7 z nadzieniem kawowym i 6 deserowych z nadzieniem czekoladowo-orzechowym.
 
Cała zawartość PACZKI TALK AGENTKI wyglądała tak:
 



TALK MARKETING


Czy miałyście okazję testować jakiś produkt dzięki TALK MARKETING? Co o nich myślicie?
Jadłyście kiedyś Czekoladki Danusia, jak Wam smakowały? Lubicie czekoladki nadziewane?

 

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !