piątek, 22 listopada 2013

O wszystkim...

Kochane Misiaczki :o)
 
dzisiaj też wpadłam tylko na chwilkę. Niestety praca mnie pochłonęła, ale mam nadzieję, że szybko do Was wrócę i nadrobię zaległości testowo-opiniowo-kulinarne.
 
Pochwalę się Wam co dostałam (na razie bez fotek):
  • Pierwsza bardzo miła przesyłka była od wody mineralnej, w której znajdował się piękny zielony fartuszek kuchenny z kieszonką :o)
  • Druga przesyłka, poreklamacyjna, z wyrobami mięsnymi :o)
 
Wygrane:
  • Udało mi się wygrać zestaw kosmetyków Sephory (jak odbiorę osobiście to się pochwale co dokładnie, bo sama nie wiem)
 
 
Czekam na jeszcze kilka przesyłek, ale czy przyjdą... nikt nic nie wie ;) czyli jesteśmy w Polsce :o)
 
 
Niedługo pochwalę się moim hand made... czyli drugie życie buteleczek oraz przygotowania do świąt: świeczniki, wianuszki i inne ozdoby :o)
 
 
 
 Przytulaski i do następnego newsa :o)
 

4 komentarze:

  1. Jestem ciekawa twojego hand made i ozdób świątecznych szczególnie, że święta już niedługo :) czekamy na Twój powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam niecierpliwie na efekty hand made:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !