czwartek, 7 listopada 2013

PRZEPIS: Makaronowa wariacja - szybka kuchnia

Dzisiaj obiad robiony na szybcika, czyli posiłkuje się na gotowych sosach ze słoiczka. A skoro sos ze słoiczka to nie może być inny jak nie sos słodko - kwaśny z ananasem.
 
Choć nie jestem zwolennikiem dań gotowych, tak w niektórych sytuacjach pozwalają nie paść z głodu. ;o)

Przygotowanie Makaronowej wariacji nie trwa dłużej niż 20 min.


Składniki (na 4 osoby):
- 500 g mięsa mielonego wołowego
- 1 mała cebula
- 1 łyżka oleju
- 350 g makaronu świderek Lubella
- 1 słoiczek sosu słodko-kwaśnego z ananasem DAWTONA
- pieprz

Przepis:
1. W lekko osolonej wodzie gotujemy makaron wg. wytycznych na opakowaniu.
2. Siekamy cebulę i szklimy ją w łyżce oleju w głębokiej patelni. (najlepiej typu wok)
3. Jak cebulka się zeszkli dodajemy mięso mielone i nadal smażymy. Przyprawiamy pieprzem.
4. Jak mięso się usmaży dodajemy sos słodko-kwaśny z ananasem ze słoiczka i nadal podgrzewamy. Do momentu zagotowania się sosu.
5. Ugotowany makaron dodajemy do sosu, dokładnie mieszamy i chwile podgotowujemy.

Tak wygląda sos słodko-kwaśny z ananasem i mięsem mielonym:


A tak wygląda gotowa do jedzenia wariacja makaronowa:


Smacznego!

4 komentarze:

  1. ja robie podobnie spaghetti:
    podsmażam pokrojoną w kostkę cebulę lub czosnek, wyjmuję ją wkładam pokrojoną w kostkę kiełbasę.
    Gotuje makaron.
    Jak kiełbasa sie usmaży dodaję cebulę i kethup pikantny włocławek, oraz makaron ugotowany.
    Danie smaczne bardzo:) pozdrawiam i zapraszam

    http://czerwonafilizanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zamiast mięsa mielonego dodaje pokrojoną w kostkę pierś z kurczaka, albo parówki.
    I też bardzo dobre wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam dania makaronowe :)
    Mniami

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam jeść makaron w niemal każdej postaci, aczkolwiek ten sos słodko-kwaśny z ananasem nie bardzo by mi pasował :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !