piątek, 29 listopada 2013

Testuj i opiniuj - kosmetyki, słodycze, sprzęt elektroniczny i nie tylko

Jakiś czas temu zarejestrowałam się na tym portalu z nadzieją na testowanie i opiniowanie. Przez długi czas nie działo się tam właściwie nic. Aż do niedawna.
 
Zaczęły się zapisy na testowania kosmetyków i słodyczy. Mi jeszcze się nie udało, ale..
Ponad 700 osób dostało i testowało produkty L’oreal i Dr Irena Eris. Ich opinie są już na portalu.
Następnie do testów ruszyły słodycze firmy Bałtyk.
 
Teraz trwa nabór testerów do akcji Ekspertów TESCO.
 
Ciekawe czy tym razem mi się uda testować :o)

  Rejestrując się zwiększamy nasze szanse na bezpłatne testowanie i ocenianie produktów.  

Już wiadomo, że każdy test to kilkuset testerów.
Testuj i opiniuj
 
Znacie ten portal? Testowałyście już z Nim? Jakie macie opinie o portalu www.testmetoo.com

6 komentarzy:

  1. Znam znam, rejestrowałam się tam, ale również cisza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za kolejne testowanie. Może uda Nam się załapać na kampanie :o)

      Usuń
  2. Ja na razie nie myślę o takich współpracach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widzę te mejle o zaproszeniu na tą stronę, to się ciągle wkurzam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrzebnie sie denerwujesz :o) uznaj to za spam. Przecież ten portal jest dobrowolny i nikt a przynajmniej ja do niczego nie zmuszam :o)

      Usuń
    2. No tak, portal jest dobrowolny, ale ja nie wyraziłam zgody na otrzymywanie zaproszeń :) a jest ich mnóstwo..

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !