środa, 6 listopada 2013

Przesyłka od Scandia Cosmetics

Wczoraj do mnie dotarła przesyłka z akcji promocyjnej na FB od Scandia Cosmetics z testerami z linii The Secret Soap Store, za które ślicznie dziękuję :o)

Paczuszka zawierała:
- zieloną sól do kąpieli z miętą (pięknie pachnąca),
- bio mydełko różane (równie pięknie pachnące),
- materiały informacyjno-reklamowe.

A wyglądała o tak:


Kilka słów o testerach:

Sól do kąpieli z miętą
Właściwości zdrowotne mięty są znane już od wieków. A moja sól do kąpieli zawiera odmianę pieprzowa, którą w Polsce hoduje się dla celów leczniczych i kosmetycznych.
Mięta poza aromatycznym zapachem ma właściwości lecznicze, chłodzące, przeciwbólowe i bakteriobójcze.
Sól do kąpieli krótko mówiąc ma właściwości ujędrniające i wygładzające skórę.
Sól + mięta = aromatyczno-lecznicze spa w domu :o)

Bio mydełko różane
Mydełko jest stworzone na bazie naturalnych olejów roślinnych, tj. jojoba, macadamia, avocado, oliwa z oliwek, olej ze słodkich migdałów, masło Shea z dodatkiem naturalnych ekstraktów owocowych. Kolor mydełka uzyskany jest za pomocą naturalnych wyciągów owocowych.
Płatki czerwonej róży mają działanie ściągające i rozjaśniające skórę.
 
 
Strona producenta: www.scandiacosmetics.pl


Moje ciałko będzie miało co testować :o)
Będzie się orzeźwiać i rozjaśniać (może stanę się słoneczkiem ;o) ) i do tego regenerować :o)
Jestem ciekawa efektów, o których napiszę wkrótce.

 

3 komentarze:

  1. Cudna przesyłka :) życzę udanych testów i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmmm mietowa sol do kapieli. Musi pieknie pachniec.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała przesyłka ;) Udanego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !