sobota, 16 listopada 2013

Alfabet udanych związków kulinarnych, czyli...

...jak dobierać przyprawy i zioła.

Przeglądając zasoby Internetu w poszukiwaniu inspiracji kulinarnych natknęłam się na bardzo fajną ściągę dotyczącą przypraw.
Ściąga ta jest zrobiona w bardzo przystępnej formie... do każdej przyprawy / zioła przypisane jest danie i/lub warzywo.

 
 
A oto owa ściąga, czyli Alfabet udanych związków kulinarnych:
 
Źródło: Internet / www.codogara.pl
 
Jak dla mnie ściąga jest fantastyczna, wszystkie przyprawy (a przynajmniej te najczęściej stosowane w naszych kuchniach) w jednym miejscu z podpowiedzią do czego ona pasuje.
 
A jak Wam się ona podoba? Przyda się Wam? Bo ja jestem pewna, że mi bardzo ułatwi ona życie i kucharzenie. :o)
 
 

4 komentarze:

  1. Fajna sciaga. Tez mi sie przyda. Ulatwi mi gotowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam przypraw se sklepu internetowego:

    http://www.przyprawyswiata.pl/

    mam bardzo dużo przypraw z tego sklepu tam wszystko jest opisane a i tak robimy na wyczucie:D

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje "eksperymenty z przyprawami" czasami kończą się... hmm delikatnie mówiąc "gaszeniem pożaru kubłem zimnej wody" :o)

      Usuń
    2. Znam ten sklep. Tez czesto tam kupuje przyprawy.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !