niedziela, 18 maja 2014

Talk Marketing: Kampania TESCO, czyli zakupowe szaleństwo

Kilka dni temu chwaliłam się Wam, że dostałam od Talk Marketing bony zakupowe do kampanii Tesco (przypomnienie >> klik <<).
 
Jak to wyglądało?
Z bonami trzeba było udać się do Tesco (z listy znajdującej się w panelu Talk Agentki) i zrobić zakupy wg listy zakupowej.
Z zakupami zamiast iść do kasy należało podejść do Biura Obsługi Klienta. Oczywiście wszystkie towary zostały nabite na kasę, ale zamiast pieniążkami płaciło się bonami. Tak, wiec dzięki owej kampanii za zakupy faktycznie nie płaciłam nic.
Ale...
Zobaczcie same co było na liście zakupowej i czy wszystko dostałam...


Tak oto przed przedstawiają się zakupy tescowe...


A w szczegółach tak...
... kiełbaski Brawurst i musztarda Starofrancuska...


... ziemniaki odmiana Agata (przepis / przepis)...


... bułki wiejskie ciemne, olej rzepakowy...


... herbata Black Gold Słonecznik i nagietek, Migdały w czekoladzie, Rurki waflowe w mlecznej czekoladzie...


... jabłka Jonaprince, smoothie Mango i marakuja...


... przyprawy: zioła prowansalskie, pieprz czarny, słodka papryka mielona...


... chrupki orzechowe...


... uniwersalny płyn Majowy bukiet...


I na sam koniec... rachuneczek oraz to czego nie było w sklepie...




Serdeczne podziękowania dla Talk Marketing, sieci Tesco oraz Pani z BOK'u za pomoc i miła obsługę :o)

https://agent.talkmarketing.pl/pl/secured/user/share-registration/cb80438eb6641f6eff764b7d3a2756da



Przypomina o trwającym naborze do nowej kampanii

https://agent.talkmarketing.pl/pl/secured/user/share-registration/cb80438eb6641f6eff764b7d3a2756da
 
 
 
A Wasze zakupy jak Talk Agentki? Dostałyście wszystko za pierwszym razem czy także były braki?
 
Podobają się Wam produkty do testowania i smakowania?
 
 

23 komentarze:

  1. Fajnie! Gratuluję. Zapisałam się do Talk Marketing :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i witam nową koleżankę w Talk Marketingu :o)

      Usuń
  2. Świetne zakupy, żałuję że nie dostałam się do akcji testowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno do kolejnej kampanii Ty się dostaniesz a ja nie :o)

      Usuń
  3. gratki! TE rureczki chętnie bym spałaszowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :o)
      Rureczki znam i lubię ale mogę się podzielić. Wpadnij na herbatkę :o)

      Usuń
  4. Super zakupy. Te rurki są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te wafelki są przepyszne :D Jestem ciekawa migdałów w czekoladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy! Za 0zł najlepsze! :)
    Żałuję, że tak późno zapisałam się do Talk Marketing :(

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze ile zaoszczędziłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie sama rachunek końcowy zaskoczył... szczególnie że jeszcze wszystkiego tam nie ma, ale fakt oszczędność duża :o)

      Usuń
  8. Smacznego, hihi :D Lubię te rurki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozycjonowanie Toruń to proces optymalizacji stron internetowych dla firm działających w tym urokliwym mieście. Dzięki skutecznej strategii SEO, firmy mogą zdobyć wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google dla osób zainteresowanych usługami czy produktami w Toruniu. Odpowiednio dobrane słowa kluczowe, zoptymalizowane treści oraz lokalne linki pomagają zwiększyć ruch na stronie, co przekłada się na wzrost klientów i większe zyski. Pozycjonowanie w Toruniu jest szczególnie istotne dla branż turystycznych, usługowych oraz handlowych, które chcą przyciągnąć uwagę zarówno mieszkańców, jak i turystów odwiedzających to historyczne miasto.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !