czwartek, 15 maja 2014

TEST/OPINIA: OSKOŁA, Sok z brzozy naturalny

Jakiś czas temu pisałam Wam o dobroczynnym działaniu soku z brzozy (dla przypomnienia  >> klik << i >> klik <<) oraz o moich sokowych zakupach. A teraz nadeszła pora na podzieleniu się z Wami moją opinią o nich. Choć w koszyku wylądowały różne smaki soku to zacznę opiniowanie od soku Brzoza - naturalny.
Jak smakuje? Czy polubiliśmy się? O tym za chwilkę.

Na początek kilka słów wiedzy... od Producenta (z etykietki):
Oskoła to naturalny sok pozyskiwany wczesną wiosną z pnia drzewa brzozowego. Sok pochodzi ze zdrowych, dorodnych oraz przepięknych brzóz, rosnących na wybranych terenach leśnych, położonych z dala od przemysłu i cywilizacji - dzięki czemu charakteryzuje się wyjątkowymi walorami. Zaufaj Naturze! Natura jest dla nas największym energetycznym zasobem - dlatego wierzymy w naturalne produkty i jesteśmy świadomi posiadanej przez nie energii. Wykorzystując naturalne surowce oferujemy wyjątkowe produkty dla Tych, którzy dbają o zdrowie i zdrowy tryb życia. W tej butelce przekazujemy Tobie i Twoim najbliższym najcenniejszy dar - sok z brzozy.
Sok z brzozy można spożywać w każdym wieku bez ograniczeń ilościowych.

SKŁAD:
Naturalny sok z brzozy nie rozcieńczony wodą 95%, cukier, kwas cytrynowy - regulator kwasowości

WARTOŚĆ ODŻYWCZA (przybliżona) na 100g:
Wartość energetyczna - 22,2 kcal/ 98 kJ
Białko - 0,0 g
Węglowodany - 5,43 g
Tłuszcze - 0,05 g
 
Przygotowanie i stosowanie:
Najlepszy po schłodzeniu
Produkt gotowy do bezpośredniego spożycia. Wstrząsnąć przed spożyciem.

Przechowywanie:
Po otwarciu przechowywać w chłodnym miejscu nie dłużej niż 72 godziny.


Tyle słowem wstępu a teraz mała sesja foto:

OSKOŁA, BRZOZA naturalny

OSKOŁA, BRZOZA naturalny


OSKOŁA, BRZOZA naturalny

OSKOŁA, BRZOZA naturalny

OSKOŁA, BRZOZA naturalny

OPINIA:

Opakowanie: Szklana, przezroczysta butelka z metalową nakrętką. Etykietka ładna graficznie, rzucająca się w oczy ale nie rażąca. Na etykietce znajdują się najważniejsze informacje jak skład, wartość odżywcza, przechowywanie oraz datę ważności i dane producenta. (1 pkt / 1 pkt)

Smak/Zapach/Kolor: Sok ma delikatny, słodkawy smak z lekką roślinną nutą. Zapach prawie niewyczuwalny, a to co się wyczuwa jest przyjemne. Kolor jasnosłomkowy, przezroczysty.  (1 pkt /1 pkt).

Pojemność: 300 ml. (Na rynku są także dostępne pojemności 750 ml i 3000 ml.) (1 pkt / 1 pkt).


Działanie (6 pkt / 6 pkt):
 + najlepiej smakuje schłodzony, choć na ciepło też jest dobry,
 + świetnie gasi pragnienie,
 + nie zawiera wody,
 + nie zawiera konserwantów oraz barwników,
 + jest bogaty w witaminy i mikroelementy,
 + ma właściwości prozdrowotne,
 + wspomaga układ immunologiczny.


PODSUMOWANIE: 
Sok z brzozy jest produktem naturalnym, nie zawiera konserwantów, barwników ani dodatku wody. To jedne z jego plusów. Ale najważniejszym i największym jego atutem jest to, że jest źródłem witamin oraz mikroelementów niezbędnych dla naszego organizmu.
Kolejnym argumentem przemawiającym za piciem soku z brzozy są jego właściwości lecznicze oraz to, że wpływa stymulująco na mechanizmy obronne naszego organizmu.

Sok brzozowy jest rewelacyjny, ma bardzo przyjemny smak, doskonale orzeźwia. Jest świetnym napojem na gorące i upalne dni.
Czy polubiłam się z Oskołą? Tak i będzie to długa i smaczna znajomość :o) 

POLECAM!

 
Czy kupię ponownie? Zdecydowanie TAK.

OCENA końcowa: 10 / 10 punktów

Kto pił? Łapka do góry :o)
Lubicie?
 

14 komentarzy:

  1. nie widziałam nigdzie tego soku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tylko w jednym sklepie go znalazłam :o( ale może niedługo do Ciebie zawitają :o)

      Usuń
  2. a ja zawsze, kiedy przechodzę obok regału z tymi sokami tak się właśnie zastanawiam - "kupić, nie kupić?" przekonałaś mnie i na pewno spróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie kupić :o) Ja "zaryzykowałam" bo też nie wiedziałam jak może on smakować... ale opłaciło się. Pyszny jest :o)

      Usuń
  3. nigdy nie piłam sok z brzozy, chociaż widziałam w marketach na półkach ze zdrową żywnością. jestem ciekawa smaku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrafię dokładnie opisać smaku, ale należy do delikatnych, słodkich i przyjemnych :o) taki inny ale dobry :o) może też być podstawą do koktajli owocowych :o)

      Usuń
  4. Nigdy nie piłam ale jestem bardzo ciekawa smaku :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam posmakować :o) Ja go bardzo polubiłam :o)

      Usuń
  5. nigdy nie piłam :D i w sklepie nie widziałam, ale mam w ogrodzie kilkadziesiąt brzóz :P
    chyba sobie utoczę trochę soku - będzie jeszcze bardziej eko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem sok z brzozy się zbiera wczesną wiosną a najlepiej zanim zacznie się go zbierać poszukać info na necie :o) żeby jak najmniej uszkodzić drzewo.
      Na razie polecam sok butelkowany :o)

      Usuń
  6. kiedyś się przymierzałam do kuracji polegającej na regularnym piciu tego soku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To całkiem dobry pomysł i na pewno by na dobre nam wyszedł :o)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !