poniedziałek, 12 maja 2014

Paczuszka Talk Agentki jest już u mnie!

Paczuszka Talk Agentki, o której Wam pisałam w zeszłym tygodniu (>> klik <<) nareszcie do mnie dotarła.
 
Duża część agentów paczuszki otrzymała już w piątek, niestety mnie kurier ominął... ale dzisiaj i do mnie zawitał.
 
Popatrzcie co dostałam jako Talk Agentka :o)



Takie zawiniątko przyniósł kurier DPD...


Po zerwaniu folii "kurierskiej" ukazało się pudełko Pakiet Talk Agentki...


Zawartość pudełeczka wyglądała tak...


  * Informator Talk Agentki
  * Minikatalog z produktami dla dzieci TESCO loves baby

 
Bony premiowe:
  * Smoothie sok mango i marakuja,
  * Musztarda Starofrancuska gruboziarnista,
  * Chrupki kukurydziane z orzeszkami arachidowymi,
  * Ziemniaki odmiana Agata (przepis / przepis),
  * Kiełbaski bratwurst,
  * Zioła prowansalskie mieszanka,

 

Bony premiowe:
  * Pieprz czarny ziarnisty,
  * Avokado Hass (przepis),
  * Polskie jabłka Jonaprince słodkie, twarde,
  * 3 bułki wiejskie ciemne,
  * Olej rzepakowy,
  * Sałatka Florencka (opinia i przepis),


Bony premiowe:
  * Tesco Płyn uniwersalny Majowy Bukiet,
  * Migdały w czekoladzie,
  * Papryka słodka mielona,
  * Rurki waflowe z mleczną czekoladą,
  * Black Gold herbata czarna z płatkami słonecznika i nagietka.



I to by były wszystkie bony :o)



https://agent.talkmarketing.pl/pl/secured/user/share-registration/cb80438eb6641f6eff764b7d3a2756da


Dziękuję za bony :o) Teraz nie pozostaje mi nic innego jak jechać na zakupy :o)
 

17 komentarzy:

  1. czyli teraz za te bony masz te produkty za darmo, tak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, bony dają mi 100% upust za te produkty :o) czyli nie płace nic :o)

      Usuń
    2. rewelacja :) to super będziesz miec świetne darmowe zakupy! :)

      Usuń
  2. Kiełbaski bardzo na czasie hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :). Dokładnie, teraz już tylko pozostało iść na zakupy i oby wszystko było na półkach :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :o) mam nadzieję, że wszystko będzie za pierwszym razem kupione :o)

      Usuń
  4. Gratuluję i życzę udanych zakupów, obyś wszystko dostała bez problemów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :o) będzie relacja z zakupów :o) niebawem....

      Usuń
  5. woow ale super bony, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !