środa, 21 maja 2014

Talk Marketing: Kampania TESCO, czyli zakupy po raz drugi

Kilka dni temu chwaliłam się Wam, zakupami do kampanii Tesco z Talk Marketing (przypomnienie >> klik <<).
Niestety nie dostałam wtedy wszystkich produktów z listy zakupowej Talk Agentki i dzisiaj byłam raz jeszcze na zakupach.
No i udało się, dostałam brakujące produkty i mogę zacząć wielkie testowanie, znaczy imprezowanie :o) 



Dzisiaj tylko odebrałam:
* awokado (przepis),
* sałatka florencka z lekko orzechową nutą (opinia i przepis).


I rachuneczki, Pani z BOKU'u jakaś nierozgarnięta była, nie dość, że na każdy produkt zrobiła rachunek to i nie raczyła nabić mi punktów na ClubCard...




Serdeczne podziękowania dla Talk Marketing, sieci Tesco :o)


https://agent.talkmarketing.pl/pl/secured/user/share-registration/cb80438eb6641f6eff764b7d3a2756da




 Przypominam o trwającym naborze do nowej kampanii

https://agent.talkmarketing.pl/pl/secured/user/share-registration/cb80438eb6641f6eff764b7d3a2756da
 
 
 
Podobają się Wam produkty do testowania i smakowania?
 

25 komentarzy:

  1. mmmm sałatka.... zgłodniałam normalnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. no to milego testowania i smakowania:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :o) na pewno będzie słodkie testowanie :o)

      Usuń
  3. też bym chciała robić zakupy za 0 zł :) uwielbiam avocado.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne takie zakupy szkoda tylko, że tak okazjonalne :o(

      Usuń
  4. Ja wczoraj w końcu herbatę znalazłam, ale nadal nie dane mi spróbować avocado, jabłek i sałatki, z którą mam problem, dwa podejścia i cały czas im się coś w kodach nie zgadza, nie wiem o co chodzi..może są jakieś dwa rodzaje jej??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awokado są dwa rodzaje jasnozielone mniejsze i ciemnozielone większe my z Talk'a mamy te ciemnozielone. Sałatek jest kilka rodzajów ale Florencka z lekko orzechową nuta jest tylko jedna. A jabłka trzeba uważnie czytać bo się minimalnie nazwy różnią ale jabłka Jonaprince są tylko jedne i pakowane są po 4 szt. na czarnej podstawce. :o)

      Usuń
    2. Pytałam kobietki z warzyw, i zdziwiona, bo jeszcze takich jabłek nie mieli, avocado dostałam, a sałata są podobno dwa rodzaje tańsza i droższa, ale żadna się nie zgadza kodowo, także jabłek i sałatki nie dane mi było spróbować. Dużo niedociągnięć w tej kampanii, brałam udział w lepiej zorganizowanych ;)

      Usuń
    3. Dziwie się temu co piszesz. Fakt, że zakupy robiłam w dwóch turach, ale większego problemu nie było :o) w ostateczności wszystko dostałam z listy :o) Jednak wszystko zależy od tesco i obsługi :o)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nie jestem jego zwolenniczką... ale może niedługo się to zmieni :o)

      Usuń
  6. nigdy nie jadłam awokado, muszę w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tej odmiany jeszcze nie jadłam ale niedługo będę się z Wami dzielić smakiem :o)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety ja tej formy jeszcze nie znałem, ale na pewno się jej przyjrzę. Na tą chwilę jestem bardzo zaciekawiony tym co napisano w https://push-ad.com/blog/jak-wplywac-na-doswiadczenie-klienta-za-pomoca-automatyzacji-marketingu/ czyli jak można wpłynąć na doświadczenie klienta przy pomocy marketing automation.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również nigdy się nie skupiałam na takich działaniach marketingowych i muszę przyznać, że jak dla mnie bardzo fajnie sprawdza się pozycjonowanie. Czytałam o tym jakiś czas temu na stronie https://www.reklama.pl/aktualnosci/szczegoly/co-to-jest-seo,11478 i wiele mi ten artykuł wytłumaczył.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !