czwartek, 8 maja 2014

Słodziakowa przesyłka antycukrowa

Nareszcie dotarła do mnie zamówiona po świętach przesyłeczka dla diabetyka.
Wczoraj miły Pan Kurier z DHL przyniósł paczuszkę... którą jak się chwilkę później okazało została wysłana w kwietniu! Na dodatek była awizowana! Ale to nie wina DHL... Wina była po stronie nadawcy. W moim adresie wkradł się błąd literkowy... Ale koniec końców... Paczuszka dotarła i jest już u mnie.
 
A co zawierała moja antycukrowa paczuszka? Zobaczcie same :o)


Moja paczuszka wyglądała tak... nic nie da się ukryć i widać naklejkę AWIZO ;o)


... po jej otwarciu ukazało się zawiniątko w folii bąbelkowej...


... folia bąbelkowa niestety nie do końca zabezpieczyła zawartość bo pudełko zostało uszkodzone... ale zawartość pudełka była cała... 


... pudełko zawierało mój nowy glukometr CareSens N (z paskami testowymi i nakłuwaczem), instrukcję obsługi (duża i skróconą - obrazkową) oraz Logbook, czyli notesik do zapisywania wyników pomiarów glukozy we krwi...


... oprócz pudełka z glukometrem, w paczuszce znalazła się torebeczka z niespodziankami. Torebka jest idealna na wyprawy wakacyjne, która jest z nieprzemakalnego materiału i jest także bardzo pojemna...


... GLUKODIA, czyli szybkodziałająca glukoza w żelu o smaku czarnej porzeczki, coli, pomarańczy i cytryny...


....próbki kremów oraz paczuszka lancetów (lancet to igła do nakłuwacza)


... ulotka informacyjna oraz tabela wymienników dla diabetyka...


... jeszcze raz torebka razem z naklejką na auto "Dziecko w aucie" oraz gumowa kaczuszka do kąpieli...


I to już cała zawartość mojej antycukrowej paczuszki... ze słodkim akcentem w środku :o)
 
Niebawem, będzie szczegółowy raport z funkcjonalności glukometru :o)
 
A na sam koniec, podziękowanie dla firmy WILLCARE za bardzo fajną i funkcjonalną paczuszkę dla słodziaka, czyli dla mnie :o)


20 komentarzy:

  1. Bardzo fajna paczuszka. Szkoda, że były problemy z dostarczeniem, ale na szczęście dotarła i jest prawie cała ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się ona podoba. Pudełko tylko uszkodzone... ale najważniejsze, że glukometr cały :o)

      Usuń
  2. gratuluję, mam nadzieję, że glukometr działa właściwie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, techniczne glukometr działa bez zarzutów :o)

      Usuń
  3. ja się boje tych "maszyn" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wbrew pozorom ja tez się ich boję... ale jak "mus to mus"

      Usuń
  4. gratuluje dostania przesylki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. oj... to jak zawsze są "krwawe" testy... ale mam nadzieję, że wyniki zawszę będą radosne, czyli "w normie"

      Usuń
  6. Dobrze,że paczka dotarła ;)) . Miłego używania ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłe to niestety nie będzie :o( ... najważniejsze żeby wyniki były akceptowalne :o)

      Usuń
  7. Dobry sprzęt, szybko sprawdzasz zawartość cukru we krwi i masz szybko wynik ;) Dobrze, że w końcu dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znasz? Też jesteś "wybrańcem"? Ale trzeba przyznać szybko robi się pomiar :o)

      Usuń
  8. 25 year-old Sales Associate Zebadiah Hucks, hailing from Brossard enjoys watching movies like "Moment to Remember, A (Nae meorisokui jiwoogae)" and Worldbuilding. Took a trip to Lagoons of New Caledonia: Reef Diversity and Associated Ecosystems and drives a Bentley Speed Six Tourer. mozesz sprobowac tego

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !