poniedziałek, 19 maja 2014

Pasiekowa niespodzianka

W zeszłym tygodniu na profilu jednej z polskich pasiek był do dostania prezent - niespodzianka dla 1000 fana. Niestety szczęście troszkę nie dopisało, bo byłam 1001. A właściwie byłam 1000 na równi z innym Panem Krzysztofem. Ale...  Pasieka zdecydowała, że dla 1001, czyli dla mnie, także będzie prezent - pocieszenia niespodzianka :o) I tutaj zdecydowanie szczęcie mi dopisało.
A dzisiaj, w poniedziałek, na miłe rozpoczęcie tygodnia przyszedł Pan kurier z Siódemki i przyniósł mi paczuszkę, na widok której buźka mi się roześmiała.
A co dostałam? Zobaczcie same...
 
Ale zanim pokażę zawartość paczuszki, chcę serdecznie podziękować Pasiece Pucer za tak smakowitą i zdrową niespodziankę.
 
Serdecznie DZIĘKUJĘ!
 
Paczuszka prezentowała się tak..


Po otwarciu paczuszki ukazało się zawiniątko z folii bąbelkowej.


Po odwinięciu "kilometra" folii bąbelkowej ukazały się szczelnie zapakowane słoiczki miodu.


Tak oto w całej okazałości prezentują się miodki:
  * miód lipowy
  * miód wielkokwiatowy
  * mazurski miód z malinami (całe owoce malin)
oraz drewniana łyżka do miodu.



Nigdy nie jadałam miodu akacjowego z malinami... i bardzo się cieszę, że będę mogła go smakować :o)
Niedługo z Wami się podzielę moimi wrażeniami smakowymi... a może i nawet przepisami miodowymi :o)

Zapraszam serdecznie na profil facebookowy Pasieki Pucer
https://www.facebook.com/pages/Pasieka-PUCER/284986314902626

oraz na ich stronę firmową: www.pasiekapucer.pl
i do sklepiku internetowego: http://pasiekapucer.2hi.pl/index.php/home/

Pozdrawiam
Pszczółka Anula Bzzzzz :o)
 

30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jak buźka mi się do miodków śmieje :o)
      dziękuję

      Usuń
  2. gratulacje! ten miod z malinami to musi byc cos! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :o) malinowy pójdzie pierwszy "pod łyżkę" :o)

      Usuń
    2. czekam na recenzję, mówiąc szczerze nigdy nie widziałam takiego miodu i jestem bardzo ciekawa:)

      Usuń
  3. Prezencik pyszny, słodki i zdrowy...sama bym chciała taki otrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam miodek i cieszę się z prezencika :o)

      Usuń
  4. Również miałam to szczęście wygrać w Pasiece Pucer miody.Ja dostałam z malinami,poziomkami i wiśniami :). Polecam wszystkie, bo są przepyszne.A na chłodniejsze wieczory do herbatki idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wiśniami i poziomkami też bym spróbowała :o)

      Usuń
  5. gratuluję i troszkę zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :o) i wcale się nie dziwie tej małej zazdrości ;o)

      Usuń
  6. ale słodką niespodziankę dostałaś gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaka wspaniała przesyłka :) Gratuluję i niech Ci wyjdzie na zdrówko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :o) Na pewno wyjdzie na zdrówko :o) Innej możliwości nie ma :o)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !