środa, 7 maja 2014

Talk Agentka? Tak, to ja!

Jakiś czas temu pisałam Wam, że na portalu Talk Marketing szukają Ekspertek dla sieci marketów Tesco.
A dzisiaj dostałam maila z informacją, że dostałam się do tej kampanii. :o)


Taki oto otrzymałam e-mail:

Talk Agentko!

Cieszymy się, że to właśnie Ty zostałaś Talk Agentką w kampanii produktów Tesco!

W Pakiecie Talk Agentki, który do Ciebie wysłaliśmy, znajdziesz bony upoważniające do odbioru produktów ze sklepów Tesco, Informator Talk Agentki oraz broszurę Tesco Loves Baby.

Pełną listę sklepów znajdziesz niebawem w Strefie Agenta po zalogowaniu się na
www.talkmarketing.pl.

Pamiętaj aby produkty odebrać osobiście – nie chcemy aby coś Cię ominęło!

Jeśli będziesz miała jakiekolwiek pytania, napisz do nas na adres tesco@talkmarketing.pl

Pozdrawiamy,
Tesco i Talk Marketing


https://agent.talkmarketing.pl/pl/secured/user/share-registration/cb80438eb6641f6eff764b7d3a2756da



No to czekam na paczuszkę Talk Agentki... ma być dostarczona 9 maja :o)

Kto się dostał do kampanii? Łapka do góry :o)
 

24 komentarze:

  1. gratulacje!! :D jestem ciekawa co Cie czeka ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja już wiem co dostanę... ale czekam na oficjalną paczuszkę :o)

      Usuń
  3. Super i gratuluję!
    Bransoletki Ty robiłaś? W takim razie bardzo się cieszę, że wpadły w moje łapki! Są świetne, bardzo mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :o)

      Tak, to ja jestem twórcą bransoletek i cieszę się, że Tobie się one spodobały :o)

      Usuń
  4. Ale super, koniecznie pokaż potem co dostałaś! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :o) oczywiście, że pokaże, a co trzeba się pochwalić ;o):o)

      Usuń
  5. Ale super, koniecznie pokaż potem co dostałaś! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaże :o) jak tylko odbiorę produkty z Tesco :o)

      Usuń
  6. Ja tez sie dostalam do tej kampani ale nie wiem gdzie sprawdzic liste sklepow,pisza ze w strefie agenta ale ja nie mam czegos takiego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lista sklepów jest w Strefie Agenta w zakładce moje kampanie

      Usuń
  7. ja też się dostałam do kampanii TESCO :) :) wie któraś z was co za produkty są do testowania i na jakich zasadach ma byc ta kampania? bo zawsze była paczka jednego produktu do domciu a teraz jakies bony do sklepu......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję! Teraz dostajemy kurierem bony, idziemy do sklepu Tesco z listy... i robimy zakupy za które płacimy bonami.. czyli właściwie nic nie płacimy :o)

      Usuń
  8. witaj.ja takze zakwalifikowalam sie do tej kampani i jestem talk agentka.dostalam juz paczke i jest imponujaca roznorodnosc produktow.spotkamy sie na forum z pewnoscia.do uslyszenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję :o) moja paczuszka jeszcze do mnie nie dotarła :o( do zobaczenia na forum :o)

      Usuń
  9. Gratulacje :)) To testujemy razem, też się dostałam i czekam na bony, pewnie dotrą w poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i także gratuluję. Uff.... nie tylko mój kurier zabłądził i do mnie nie dotarł w piątek. Mam nadzieję, że nasze paczuszki w poniedziałek nam przyniesie :o)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !