poniedziałek, 12 maja 2014

TEST/OPINIA: Biedronka, Sos do grilla Musztardowo-Miodowy, Jalapeno, Smoked Banana, Duński, Jabłkowo-Chrzanowy

Niedawno Wam się chwaliłam (dla przypomnienia >> klik <<), że dostałam się do testów dla Biedronki. Do testów otrzyma pięć buteleczek z sosami do grilla o smakach: musztardowo-miodowym, jalapeno, smoked banana, duńskim, jabłkowo-chrzanowym. 

Sosy zostały wyprodukowane dla Jeronimo Martins przez Develey Polska.

Jak smakowały? Już zaczynam opiniowanie...


 No to zaczynam...

 Madero - Sos do grilla Musztardowo - Miodowy
 
 Madero Sos do grilla Musztardowo - Miodowy

 Madero Sos do grilla Musztardowo - Miodowy
skład

 Madero Sos do grilla Musztardowo - Miodowy
zabezpieczenie butelki

 Madero Sos do grilla Musztardowo - Miodowy
wygląd

MOJA OPINIA:
Sos łagodny o bardzo musztardowym smaku przełamanym słodyczą miodu. Konsystencja jest lekka, nie za gęsta i łatwo się rozprowadza. Sos idealnie pasuje zarówno do mięs jak i sałatek.To jest mój faworyt sosowy. :o)



Madero - Sos do grilla Jalapeno

Madero Sos do grilla Jalapeno

Madero Sos do grilla Jalapeno
skład

Madero Sos do grilla Jalapeno
zabezpieczenie butelki

Madero Sos do grilla Jalapeno
wygląd

MOJA OPINIA:
Sos o kwaśno-ostrym smaku, z kawałkami papryki (i nasionami papryki) oraz cebulki. Konsystencja lekka, średnio gęsta, ale sos dobrze się rozprowadza. To świetny sos dla osób lubiących ogień w ustach. Jak dla mnie jest on za ostry... ale każdy lubi co innego :o)



Madero - Sos do grilla Smoked Banana

Madero Sos do grilla Smoked Banana

Madero Sos do grilla Smoked Banana
skład

Madero Sos do grilla Smoked Banana
zabezpieczenie butelki

Madero Sos do grilla Smoked Banana
wygląd

MOJA OPINIA:
Sos jest słodkawo-pikantny i czuć smak banana. Ostrość przełamuje mdłość banana. Konsystencja średnio-gęsta. Sos najlepiej smakuje z grillowanym kurczakiem.


 
Madero - Sos do grilla Duński
 
Madero Sos do grilla Duński

Madero Sos do grilla Duński
skład

Madero Sos do grilla Duński
zabezpieczenie butelki

Madero Sos do grilla Duński
wygląd

MOJA OPINIA:
Sos majonezowy, łagodny. Lekko mdły pomimo, że zawiera curry. Konsystencja gęsta, troszkę ciężkawa. Nadaje się do kanapek, grillowanych warzyw oraz jako sos do sałatek. 



Madero - Sos do grilla Jabłkowo - Chrzanowy
 
Madero Sos do grilla Jabłkowo - Chrzanowy

Madero Sos do grilla Jabłkowo - Chrzanowy
skład

Madero Sos do grilla Jabłkowo - Chrzanowy
zabezpieczenie butelki

Madero Sos do grilla Jabłkowo - Chrzanowy
wygląd

MOJA OPINIA:
Sos średnio ostry o w miarę intensywnym smaku chrzanowym. Minimalnie wyczuwa się jabłko. Konsystencja lekka, gęsta. Nadaje się do mięsa, grillowanych warzyw oraz jako sos do sałatek.
 





WYNIKI TESTOWANIA BIEDRONKI 



Tak, więc niedługo na półkach w Biedronce będzie można kupić Madero Sos do grilla Jalapeno.

To był naprawdę miły i udany test. Dziękuję Biedronce za możliwość wypróbowania sosów.

19 komentarzy:

  1. zazdroszcze takiego testowania ;-) na pewno zakupię ten sos aby sama się przekonać czy było warto go wprowadzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I powiem Ci na uszko, że masz czego żałować. Pyszne było testowanie :o) szkoda tylko, że mój typ nie wygrał :o(

      Usuń
  2. Mniam! Uwielbiam sosy do grilla :) trzeba je kupić i wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze troszkę sosów mam :o) ale niedługo będzie trzeba uzupełnić zapasy :o)

      Usuń
  3. ciekawe zestawienie smakowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet bardzo ciekawe... i bardzo nietypowe smaki :o)

      Usuń
  4. na diecie unikam takich sosów, ale bardzo lubię niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez powinnam ich unikać... ale czasem dzień dziecka można sobie zrobić :o)

      Usuń
  5. zaciekawił mnie bananowy - kiedyś słyszałam jakaś kobita pytała o niego w sklepie z zagranicznymi smakołykami, niestety nasze polskie smaki zbyt konserwatywne są. A szkoda bo chętnie bym spróbowała.
    Jak dla mnie Jalapeno za ostry... nie lubię bardzo ostrych smaków. Pomijam że nie mogę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem zwolenniczka ostrych sosów. Ale Smoked Banana pomimo swej ostrości był też przyjemnie słodki, bananowy :o) pierwszy raz miałam taki sos... i choć było to nietypowe połączenie smakowe to posmakował mi :o)

      Usuń
  6. Najchętniej wypróbowałabym ten ostry :). Zazdroszczę testowania :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli ostra Babeczka z Ciebie :o) Ja jednak łagodna owieczka jestem ;o)

      Usuń
  7. Super zestaw do grillowania,sosiki jak sie patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw smakowy sosów wyborowy :o) Develey się postarało przy produkcji ;o)

      Usuń
  8. Musztardowo-miodowy to mój faworyt, ale tego z bananem chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak samo jak mój :o) pyszny jest... musztarda i miód to ideał smakowy :o)
      A bananowy jest dla tych ostrzejszych istotek ;o)

      Usuń
  9. jeśli chodzi o dressingi czy sosy to w tym temacie przoduje zdecydowanie marka develey. A najlepszy z najlepszych to dressing ziołowy, jogurtowy i sos salsa mexicana, który wg mnie najlepiej pasuje do mięsa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !