czwartek, 26 stycznia 2017

Ziołowy ogródek

Witam,
pod koniec grudnia  na fan page'u MalwaTea odbyła się zabawa - zgłoszenie do ankiety konsumenckiej, gdzie nagrodą była herbaciana niespodzianka. Wśród wielu zgłoszeń Herbaciana Elfika z MalwaTea wybrała mnie. 
Po krótkiej wymianie wiadomości kilka dni później Herbaciana Elfka zadzwoniła do mnie i przeprowadziła ankietę. Na koniec rozmowy, w ramach podziękowań, poinformowała mnie, że niedługo otrzymam niespodziankę. I tak też się stało.
A jakie herbatki otrzymałam? Zapraszam na post!


Po otwarciu kartonika ukazały się herbatki...


... i kolejny poziom herbatek...


... Fito Apteka, czyli Super Linia praz Cukier-norma...


... Czystek oraz Ziołowa fantazja...


... Herbata zielona z granatem oraz Melisa z pomarańczą...


... Sunny Garden, czyli Czarna porzeczka z żurawiną, Imbir z pigwa i truskawką, Malina z jagodą i acai, Gruszka z ananasem, Żurawina z aronią, Śliwka z aronią...


... i na koniec... herbaciany zestaw w całej swej okazałości...


Dziękuję ślicznie Malwa Tea za przepyszną niespodziankę herbacianą a Was zapraszam na FP MalwaTea oraz na strony www.naturalneherbatki.pl oraz www.malwatea.com

http://www.malwatea.com/pl/


Znacie herbaty Malwa Tea? Lubicie je?

28 komentarzy:

  1. Gratuluję! Uwielbiam herbaty, w zasadzie tylko herbaty piję ;-) Melisa z pomarańczą - pycha!

    Zapraszam na moje candy - będzie słodko w innej formie ;-)
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2017/01/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. piłam zieloną sypana, była bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat u mnie w domu smakoszem herbat jest mój syn. Ja jakoś tak mam jedną ulubioną i twardo przy niej jestem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemna paczuszka :) W sam raz na zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, chętnie sięgam po zioła, piję czystek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja najczęściej po miętę sięgam.. ale czystek także w moim kubeczku gości :o)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. To nasze grono herbaciarzy coraz bardziej się rozrasta :o)

      Usuń
  7. Gratuluję! Mają bardzo dobre jakościowo herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :o) Owszem, herbaty mają świetne jakościowo i smakowo :o)

      Usuń
  8. Uwielbiam herbatę :) Bardzo przydatna nagroda :) Miłego delektowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczory z książką i herbatą rysują się bardzo interesująco :o)

      Usuń
  9. Bardzo fajna zawartość przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ziołowe herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna paczucha z herabatkami , gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo takiej herbatki to bym się napiła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam herbatki :) Świetna paczuszka i miły gest ze strony firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 55 years old Business Systems Development Analyst Bevon Aldred, hailing from Burlington enjoys watching movies like Americano and Sudoku. Took a trip to Kenya Lake System in the Great Rift Valley and drives a Grand Prix. zobacz strone

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !