sobota, 14 stycznia 2017

PRZEPIS: Surówka z marchewki, jabłka i pomarańczy z cynamonem

Witajcie,
dzisiaj, dla wielkiej odmiany, przychodzę do Was z propozycją surówki obiadowej lub też pysznego i zdrowego deseru - bomby witaminowej.
Zapraszam na marchewkową ucztę!


SURÓWKA Z MARCHEWKI, JABŁKA I POMARAŃCZY Z CYNAMONEM
SKŁADNIKI:
* 5 marchewek
* 1 pomarańcza
* 2 jabłka
* 1,5 - 2 łyżki miodu (ew. cukru)
* 1,5 łyżki soku z cytryny
* 0,5 łyżeczki cynamonu

INSTRUKCJA:
1. Marchewki myjemy, obieramy i ścieramy na tarce o średnim oczku. Wrzucamy do miseczki.
2. Pomarańczę myjemy, obieramy, dzielimy na cząstki a następnie kroimy na mniejsze kawałki. Wrzucamy do miseczki. Mieszamy.
3. Jabłka myjemy, usuwamy gniazda nasienne a następnie ścieramy na tarce o dużym oczku. Wrzucamy do miseczki. Mieszamy.
4. Dodajemy sok z cytryny, miód oraz cynamon i wszystko dokładnie mieszamy.
5. Odstawiamy na co najmniej na 2 godzin aby surówka nabrała smaku i aromatu.
GOTOWE!


SMACZNEGO!

Lubicie marchewkę? Jadacie takie surówki?

27 komentarzy:

  1. Z pomarańczą jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :o) Smakuje całkiem inaczej niż tradycyjna marchewka z jabłkiem :o)

      Usuń
  2. Nie lubię takich surówek ale ciekawie połączyłaś składniki .

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pomarańczą i cynamonem nie próbowałam. Muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować :o) Mojemu Mężczyźnie bardzo przypadła do smaku i gustu :o)

      Usuń
  5. Lubię takie połączenie. Smakuje mi też surówka z kiszonej kapusty i pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiszonej kapusty z pomarańczą jeszcze nie jadłam :o)

      Usuń
  6. Jednak wolę połączenie marchewki z czosnkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałąm okazji jeść z pomarańczą i cynamonem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz trzeba okazje stworzyć i samej zrobić taka surówkę :o)

      Usuń
  8. ciekawe połączenie, chętnie spróbuję. Jadłam tylko z jabłkiem i pycha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dorzuć do tego pomarańczkę i cynamon i będzie jeszcze większa pychota :D

      Usuń
  9. Uwielbiam surówki z marchwi, ale z cynamonem jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. surowa marchewka zdecydownaie nie dla mnie, ale gotowana już idealna :D

    Pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo często robię taką surówkę i ją uwielbiam! :)
    Ale przyznam,że miodu do niej nie dodawałam. Dziękuję za pomysł i inspirację <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !