piątek, 13 stycznia 2017

Energetyczna przesylka

Witajcie,

dzisiaj przychodzę do Was z koleją przesyłką, która dotarła do mnie jeszcze w tamtym roku. Tym razem jest to przesyłka bardzo kofeinowa... energetyczna... bezcukrowa... dla 1100 fanki od WACHTIGALL Polen.

Ciekawe co otrzymałam? Zapraszam na post!


 Tak oto w pełnej okazałości wyglądała zawartość kopertki...


Do wypróbowania razem z przyjaciółmi otrzymałam 10 saszetek energy drinka... w proszku, który można dodać do swojego ulubionego napoju.

Dziękuję za energetyczną przesyłkę firmie Wachtigall oraz za możliwość wypróbowania Energy boots

https://www.wachtigall.com/?lang=pl

Znacie? Pijacie takie energetyki?

25 komentarzy:

  1. Ciekawa przesyłka :) energetyków nie pije ale kawę tak! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wachtigall to kofeina, w dużej dawce, ze słodzikami :o)

      Usuń
  2. Nie znam, daj znać czy działają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać, niebawem pełna recenzja z przepisami :o)

      Usuń
  3. Ooo jakaś nowość. Jestem tego bardzo ciekawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm...o energetykach w saszetkach jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miła odmiana od energetyków w płynie... o niekoniecznie fajnych zapachach i smakach...

      Usuń
  5. Nie słyszałam o czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę, że mogłam Wam przedstawić taka nowość na naszym rynku :o)

      Usuń
  6. Ja nie piję energetyków zdecydowanie bardziej wolę kawę. Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz się z nimi spotykam. Nie korzystam z energetyków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiego cuda jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, a już myślałam,że chodziło o kawę. Ale to również fajna przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !