poniedziałek, 9 stycznia 2017

Wygrane zdrowe przekaski

Witajcie,
w grudniu na profilu firmy AMKEZ odbył się konkurs na potrawę / deser z użyciem bakali i suszonych owoców. Jury miało trudny wybór i nagrodziło wszystkich uczestników zabawy, w tym i mnie.
Takim to oto sposobem dotarła do mnie przesyłka z mega witaminową i zdrową zawartością. I co trzeba dodać... PYSZNĄ przekąską.
A co wygrałam? Zobaczcie same :o) Zapraszam na post!

Po odwinięciu kilometra folii stretch ukazała się papierowa torba,


... która zawierała....


... taki to oto zdrowy zestaw przekąsek...


Zestaw zawierał:
* Jabłko suszone bez skórki w plasterkach 35g,
* Jabłko suszone ze skórką w plasterkach 30g,
* Jabłko suszone ze skórką w kostkach 55g,
* Jabłko suszone bez skórki z cynamonem w plasterkach 30g,
* Burak suszony w plasterkach 30g.


... i na koniec życzenia od AMKEZ Team...


Dziękuje ślicznie AMKEZ za przepyszną i zdrową przekąskę :o)

A Was zapraszam na profil AMKEZ oraz na ich stronę www.amkez.com


www.amkez.com

Znacie? Lubicie takie przekąski?

26 komentarzy:

  1. Fajna nagroda, moja córka by się ucieszyła, lubi jabłka pod taką postacią ;)) Burak mnie ciekawi bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaka ciekawe produkty :) smacznego

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dużo ciekawych rzeczy! wow!
    Na moim blogu trwa konkurs - zapraszam do udziału!
    melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra przesyłka. Na pewno smaczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna przesyłka ;) Smacznego!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !