niedziela, 8 stycznia 2017

Bucikowa przesyłka z elilu.pl

Witam,
nadrabiam zaległości z chwaleniem się z przesyłek jakie otrzymałam pod koniec zeszłego roku.
Dzisiaj przyszłam do Was z bucikową przesyłka ze sklepu internetowego elilu.pl.
Na wstępie muszę pochwalić sklep za samą realizację zmówienia, która przebiegła bardzo sprawnie i na każdym etapie realizacji zamówienia otrzymywałam stosownego maila (łącznie 4 mailie + 1 mail rejestracyjny). Miłym zaskoczeniem było szybkie dostarczenie mojej paczuchy przez Pocztę Polską. 
Ciekawe co zamówiłam? Zapraszam na post!


 Po otwarciu pierwszej koperty foliowej ukazały się 2 pudełka i jeszcze jedno zawiniątko..


A tak przedstawia się moje zamówienie...
... tenisówki - trampki w kolorowe kwiaty na granatowym tle... obecnie są w promocyjnej cenie (>> klik <<)


... botki trapery timberki czarne z nubuku ekologicznego oraz wewnątrz w całości ocieplone są futerkiem ... niestety w chwili obecnej nie ma ich w ofercie sklepu...


... botki trapery timberki beżowe z nubuku ekologicznego z tkaninową wewnętrzną wyściółką ... teraz są w promocyjnej cenie (>> klik <<) ...
 

...  i na koniec... kupon rabatowy na 15% oraz różowiutki długopis :o)


To prawie już wszystko... muszę jeszcze nadmienić, że w przesyłce znajdował się paragon i najważniejsza chyba karta (Formularz zwrotu) z informacją o możliwości wymiany lub zwrotu zakupionych butków w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. 

Dziękuję za piękne i dopasowane butki oraz za szybką realizację mojego zamówienia :o)

Zapraszam do zapoznania się z ofertą sklepu internetowego www.elilu.pl


www.elilu.pl

Znacie ten sklep? Co o nim sądzicie? Jak Wam się podobają moje nowe butki?

29 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te czarne traperki oraz trampki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten sklep i bardzo lubię :) Wszystkie kupione tam buty pasowały idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze zakupy u nich ale wiem, że na pewno nie ostatnie :-)

      Usuń
  3. Świetne buty, sama bym sobie takie kupiła. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beżowe traperki są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się tego koloru, ale jak dotarły one do mnie to od razu się w nich zakochałam :o)

      Usuń
  5. Trampki w kwiatki są piękne :) sama bym chciała w takich śmigać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tramposzki śliczne i wygodne :o) Świetnie się w nich biega po domu... jak na razie :o)

      Usuń
  6. Super . Najbardziej podobają mi się te skórzane brązowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wszystkie się podobają i co najważniejsze pasują idealnie :o)

      Usuń
  7. Często zamawiam nam buty. Szybka wysyłka i dobra jakość, również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam! Zamówienia są szybko realizowane a i jakość butków jest bardzo wysoka :)

      Usuń
  8. Mam podobne tenisówki. Kupiłam w Auchan za jakieś śmieszne pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !