środa, 11 stycznia 2017

Luxury Products

Witajcie,

dzisiaj przychodzę do Was z niespodzianka jaka otrzymałam firmy Luxury Products za zostanie ich 1100 fanką.
Luxury Products to sklep internetowy z ekskluzywnymi produktami. Sklep ten jest całkiem inny od innych sklepów. W tym sklepie przede wszystkim liczy się jakość a nie ilość. Co nie oznacza, że produktów jest w nim mało, ale wręcz odwrotnie. Każdy koneser znajdzie coś dla siebie lub na prezent, który zadowoli najbardziej wymagające osoby.
Luxury Products dba, by każda rzecz przez nich sprzedawana była markowa, szlachetna i oryginalna. W ofercie Luxury Products znajdziemy między innymi ekskluzywne zegarki, artykuły piśmienne, biurowe oraz gabinetowe. Dla osób poszukujących przedmiotów wnętrzarskich sklep poleca stylowe, ekskluzywne meble oraz srebrne sztućce, porcelanową zastawę i figurkę.

A teraz mój prezencik... zapakowany jak rosyjska Matrioszka... opakowania w opakowaniach...






W pudełku znalazła się klasyczna i elegancka lupa włoskiej firmy Legatoria Koine.

Włoska firma Legatoria Koine to tradycyjna manufaktura produkująca niepowtarzalne wyroby piśmienne i biurowe. Włoski design to przykład jak piękna może być galanteria skórzana, oraz biurowa.

Rzemieślnicy z tej części świata przykładają ogromną wagę do wyglądu, materiału, oraz opakowania.


Lupa jest dostępna pod adresem >> klik <<


Dziękuję za miłą niespodziankę Luxury Products a Was zapraszam do zapoznania się z ofertą na stronie www.luxuryproducts.pl


30 komentarzy:

  1. Fajna lupa. Nie zamawiałam jeszcze z tej strony

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to masz szczęście! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem szczęście dopisuje :o) ale przeważnie to pechowe dziecię ze mnie ;o)

      Usuń
  3. Ty to masz szczęście! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Póki co nie potrzebuje lupy, ale ta wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zasadniczo też jej nie potrzebuje... ale do czytania malutkich literek w umowach to lupa się przydaje ;o)

      Usuń
  5. Lupa jest mi zbędna na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna lupa i czasem też z niej korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna lupa i czasem też z niej korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że jest bardzo ładna, elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I przy ty bardzo fajnie się ją trzyma i nie jest za ciężka :o)

      Usuń
  9. Ależ z Ciebie jest szczęściara :) Moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta lupa!!! Idę zerknąć na stronę!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny gadżet, który czasem się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj :) Lupa to bardzo przydatna rzecz. Wydawać by się mogło,że jest zbędna ale tak nie jest :) Ta, którą otrzymałaś prezentuje się bardzo wyjątkowo. Jest piękna jednym słowem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 22 year-old Executive Secretary Arlyne Kesey, hailing from Brossard enjoys watching movies like Class Act and Rock climbing. Took a trip to Yin Xu and drives a Ferrari 250 GT Berlinetta Competizione. zerknij na strone internetowa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !