piątek, 6 stycznia 2017

Barwna przesyłka

Witajcie,
jeszcze w grudniu udało mi się, na profilu FB HagArt, wygrać bardzo kreatywną nagrodę. Po krótkiej wymianie wiadomości z panią z HagArtu paczucha została wysłana i zdążyła do mnie dotrzeć jeszcze przed świętami.
A co wygrałam?

Zapraszam na post!


Po otwarciu kartonika ukazała się masa kolorowych gąbek, które na pewno zostaną kreatywnie wykorzystane...


Moja wygrana w pełnej okazałości :o) ...


... Turkusowe jeziorko - farba kredowa do stylizacji mebli, decoupage Vittorino (500 ml)


.... wosk do mebli bezbarwny Vittorino (150 ml)...


... szablon malarski... HOME SWEET HOME...


Ślicznie dziękuję za wygraną a zarazem za prezent świąteczny, który wywołał wieki uśmiech nie tylko na mojej buźce :o)

Zapraszam Was na profil FB HagArt-u oraz do sklepu internetowego www.hag-art.pl
 

30 komentarzy:

  1. Kolorowo :) Bardzo fajna przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mam nadzieję, że cuda dzięki tej przesyłce powstaną :o)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !