środa, 23 października 2013

Zimowe rozdanie u Kosmetyczki w podróży

 
Za oknem jeszcze piękna słoneczna złota polska jesień a u Kosmetyczki w podróży już zimowe rozdanie.

A w nim do wygrania:
- Krem do rąk (intensywna pielęgnacja bardzo suchej skóry)
- Regenerujące mleczko do ciała (opatrunek w mleczku)
- Maska oczyszczająca (2 sztuki)

Zwycięzca zostanie wybrany drogą losową a wyniki pojawią się w przeciągu tygodnia od zakończenia konkursu.

 
Rozdanie trwa od 23.10.2013 r. do 13.11.2013 r.
 
 

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie kosmetyki... Ja kupuję akurat głównie kosmetyki, czy perfumy avon . Mam generalnie zniżkę na ich produkty, bo jestem ich konsultantką. Także teraz nie tylko sobie dorabiam, ale też kupuję w atrakcyjnych cenach ich artykuły.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !