wtorek, 15 października 2013

Plecionkarstwo... od czego zacząć?

Kochane...
wielkimi krokami i coraz to szybciej zbliżają się Święta...
 
... z okazji tej postanowiłam obdarować Najbliższych własnoręcznie wyplecionymi różnymi koszyczkami wiklinowymi...
 
Ale... i to wielkie ALE... przeglądając zasoby Internetu... różne blogi, kursy i filmiki, zgubiłam się i nie wiem tak naprawdę od czego zacząć :o(
 
Znacie strony gdzie wszystko jest opisane krok po kroku dla prawdziwych Żółtodziobów?
Pomożecie mi zrobić prezenty?
 
Pozdrawiam
Wasza Anula :o)
 
 

2 komentarze:

  1. Kurs plecenia koszyka wiklinowego dla dzieci: http://www.urwiskowo.com.pl/2013/02/jak-zrobic-koszyk-z-papierowej-wikliny.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !