wtorek, 29 października 2013

I stuknęła 50-tka

Jupi! :o) I stuknęła mi 50-tka Obserwatorek. Dziękuję, że jesteście. Wielki BUZIAK dla Was.
 
No to się jeszcze pochwalę wygranymi.
Wygrałam
- sól do kąpieli
- zestaw "Pomysł na soczystego kurczaka w ziołach i nutką cytryny"
- cukierki Verbena - cytryna i imbir
- coś z Hartusia 


I małe przypomnienie o cukierkach:
http://konsumentka-anula.blogspot.com/2013/10/koszyk-rozmaitosci-czyli-sodko-kwasne.html

Jeszcze raz dziękuję, że jesteście.
Buziaki
Anula :o)

P.S. Testy w toku, opinie się piszą, kulinarnie się wyżywam co niedługo tutaj opublikuję:o)

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !