niedziela, 6 października 2013

SENS Magazyn dla diabetyków


W tym tygodniu dotarł także do mnie nowy numer kwartalnika dla diabetyków SENS.


Jako członek KLUBU stałych użytkowników glukometru Xido otrzymuję ten kwartalni bezpłatnie.



A dzięki byciu Klubowiczem mam:
  • bezpłatną prenumeratę kwartalnika użytkowników glukometru Xido - "Sens"
  • informacje o bezpłatnych szkoleniach
  • bezpłatną infolinię nt. obsługi glukometru 800 222 688
  • gwarancyjną wymianę baterii, nakłuwacza, etui lub glukometru
Czyli jednym zdaniem "Mój glukometr o mnie dba" :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !