niedziela, 13 października 2013

Koszyk rozmaitości, czyli słodko-kwaśne candy

W ten jesienno-niedzielnie miły dzień mam przyjemność zaprosić Was do koszyka rozmaitości, czyli słodko-kwaśnego candy, w którym do wygrania...
 
Koszyk rozmaitości zawiera:
kosmetyki:
- DOVE visiblecare Toning Cream Body Wash (opakowanie turystyczne) 55 ml
- DOVE visiblecare Renewing Cream Body Wash (opakowanie turystyczne) 55 ml
- ŚWIT PHARMA Żel do mycia rąk antybakteryjny z aloesem i prowitamina B5 (opakowanie turystyczne) 30 ml
- TORF Krem do rąk cytrynowy 100 ml
- YVES ROCHER Balsam nawilżający do ust winogronowy 4 g
- YVES ROCHER Pure System Maseczka głęboko oczyszczająca jednorazowa 2 x 4 ml



słodycze:
- czekolada nadziewana Żurawinowa Magnetic
- lizaki Chupa Chups
- cukierki Wawel z wit. C
- Tik Tak Papaya&Lime z wit. C
- batonik Amigos adwokatowy
 
inności:
- AVON Pumeks kwiatuszek
- ozdoby do paznokci (aż 18 rodzajów)
 
 
 
ZASADY:
Aby wziąć udział w candy należy (OBOWIĄZKOWO):
* obserwować publicznie mojego bloga ( + 3 losy)
* odpowiedzieć na proste pytanie ( + 5 losów)
* podać adres e-mail

Dodatkowe punkty możesz zdobyć dzięki:
* dodając baner na swoim blogu z przekierowaniem do Koszyka rozmaitości (+ 1 los)
* dodać mojego bloga do blogrolla (+ 2 losy)
* napisać osobną notkę o rozdaniu (+ 4 losy)
* udostępnić baner na FB z linkiem do rozdania, zdjęcie musi być udostępnione jako publiczne (+ 3 losy)
 
Tak więc możesz zyskać maksymalnie 18 punktów!
 

Pytanie a właściwie zadanie do Koszyka Rozmaitości brzmi:
Co sprawia, że chętnie tu zaglądasz? Czego powinno być więcej?

Co Ci się nie podoba, co zmienić, czego unikać… czyli poproszę o konstruktywną krytykę
 

Wzór zgłoszenia:
Obserwuję jako:
E-mail:
Baner: (link)
Blogroll: (link)
Notka: (link)
Zdjęcie na Fb udostępnione: (link)
Odpowiedź:
 
 
 Banner do pobrania:



Regulamin:
1) Organizatorem jestem ja czyli Anula N.
2) Sponsorem jest ja czyli Anula N.
3) Koszt wysyłki pokrywa sponsor. Oraz realizuje wysyłkę.
4) Przedmiotem rozdania jest zestaw nazwany koszykiem rozmaitości.

5) Candy trwa do 13.11.2013 r. do godz. 13.13.
6) Zwycięzca zostanie ogłoszony na blogu dn. 13.11.2013 r. po godzinie 16.00
7) Nagroda zostanie wysłana wyłącznie na adres mieszczący się na terenie RP.
8) Na adres zwycięzcy czekam trzy dni. Jeśli się nie zgłosi powtarzam losowanie.

9) Wszystkie nagrody są nowe i nieużywane.
 

Zapraszam na "cukierki" i życzę powodzenia :o)

52 komentarze:

  1. Obserwuje jako: Monika Bednarczyk
    E-mail: kosmetyczka06@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem trzeba było by popracować nad grafiką bloga może coś bardziej zachęcającego?

      Usuń
  2. Obserwuję jako: Magda R
    E-mail: madzia_stg@op.pl
    Odpowiedź: Bardzo fajny blog ale ja zmieniłabym nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka:)
    w ten miły poniedziałek zgłaszam się i ja:)
    obserwuję jako: Katarzyna Mirek
    e-mail: myszkakw@gmail.com
    banerek wisi u mnie na blogu na pasku bocznym: http://mamanatropie.blogspot.com/

    co do pytania: Aniu, warto pomyśleć nad bardziej czytelnym szablonem i jakimś fajnym logo lub nagłówkiem:) I więcej ciebie, wyglądaj do nas zza każdego rogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, prace nad nowym nagłówkiem rozpoczęte... sądzę, że w ciągu najbliższych dni się coś nowego pojawi.

      Postaram się także wyglądać zza każdego rogu, ale "nie wyskakiwać z lodówki i straszyć" ;o)

      Usuń
  4. Obserwuję jako: Kocham Kosmetyki
    E-mail: kochamkosmetyki12@o2.pl
    Baner: http://kochamkosmetyki12.blogspot.com/
    Blogroll: nie
    Notka: http://kochamkosmetyki12.blogspot.com/2013/10/rozdanie-httpkonsumentka-anula.html
    Zdjęcie na Fb udostępnione: https://www.facebook.com/kocham.kosmetyki.1/posts/1436404456586145
    Odpowiedź: Według mnie powinno być bardziej kolorowo i więcej notek! I zmiana nagłówka :)) A reszta moim zdaniem jest ok.

    Super nagrody!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję się poprawić i pisać więcej interesująco-poznawczych notek :o)

      Usuń
  5. Obserwuję jako:puderniczkam
    E-mail:puderniczkama@gmial.com
    Baner: www.puderniczkama.blogspot.com
    Blogroll: www.puderniczkama.blogspot.com
    Notka: nie
    Zdjęcie na Fb udostępnione: nie
    Odpowiedź: Wiadomo na poczatku możesz trochę poeksperymentować z grafiką,szablonami na blogu,pomyśl może o jakimś banerku,możesz dodać gadzet Top komentatorów,będziesz wiedziała kto najczęściej wpisuje Ci komentarze.Jest w sieci sporo dodatków do przyozdobienia bloga,zawsze warto się pobawić:)Ja ostatnio zmieniłam sobie szablon,choć to jeszcze nie jest to wieć będę myślała dalej;)Choć najważniejsze są czytelne notki i uporządkowanie gadzetów na stronie ale z tym widze nie ma jakiegoś problemu;)
    Dzięki za zaproszenie;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Milena M
    E-mail: millena90m@gmail.com
    Zdjęcie na Fb udostępnione: https://www.facebook.com/milena.mn.3/posts/590429014349342
    Odpowiedź: Wg mnie strasznie tu smutno. Dodałabym tu trochę koloru. Szablon do zmiany, być może nagłówek także. Poszerzyłabym szablon i dodawała większe zdjęcia w notkach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako:bernadeta bomba
    E-mail:bernadetaaa@interia.pl
    Baner: -
    Blogroll: -
    Notka: -
    Zdjęcie na Fb udostępnione: https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1425120711042137
    Odpowiedź: Jako "nowa" ciężko mi krytykować, bo dopiero bloga poznaję. Dodałabym więcej koloru i bardziej "chwytliwy"nagłówek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: pani TruSkaWka
    E-mail: sekowskaweronika@gmail.com
    Baner: http://mrstruskawka.blogspot.com/
    Blogroll: (link)
    Notka: (link)
    Zdjęcie na Fb udostępnione: (link)
    Odpowiedź: Tak właściwie, jestem na tym blogu pierwszy raz, ale przejrzałam posty i bardzo mnie zaciekawił. Jedyne co bym zmieniła to nagłówek. Jakoś nie wpada w moje gusta. :) Ale co kto lubi. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Basia Szczęsna
    E-mail: basiunia1400@vp.pl
    Baner: http://cosmeticsandbooks.blogspot.com/
    Odpowiedź: Jestem na blogu pierwszy raz, ale z pewnością będę tu zaglądać częściej. Posty są ciekawe i rzetelne. Jedyne czego mi brakuje to większej ilości zdjęć. Nagłówek mógłby być lepszy (wyczytałam w komentarzach powyżej, że prace nad nim są rozpoczęte więc czekam z niecierpliwością na rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Mariska
    E-mail: anitasadlo@interia.pl
    Baner: www.psychodelax3.blogspot.com
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Zdjęcie na Fb udostępnione: https://www.facebook.com/anitkaaaaa/posts/741264169222312
    Odpowiedź: Brakuje mi w Twoim blogu takiego pazura, który pokazałby, że Ty i tylko Ty jesteś tutaj właścicielką. Przede wszystkim zmieniłabym szablon na taki "inny", choćby biały, ale z poukładaną treścią. Dałabym wyżej obserwatorów, wyrzuciła działy, oraz zmniejszyła liczbę popularnych postów - tak, aby w blogu było wszystko zawarte, ale zrobione minimalistycznie :) A poza tym pisz dalej tak, jak piszesz! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodałam do blogrolla : www.psychodelax3.blogspot.com :)

      Usuń
  11. Obserwuję jako: Nely
    E-mail: olunia1881@wp.pl
    Baner: nie
    Blogroll: nie
    Notka: nie
    Zdjęcie na Fb udostępnione: nie
    Odpowiedź: Dodałabym tło i rozciągnęłabym trochę pole postów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: deedee_1
    E-mail: marti8991@gmail.com
    Baner: Nie
    Blogroll: Nie
    Notka: Nie
    Zdjęcie na Fb udostępnione: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1466445626912903&id=100006424398430
    Odpowiedź: Poszerzyłabym blog, po puste miejsca po bokach trochę rażą i cały blog wygląda przez to pusto. Zmieniłabym również nagłówek, ale jak widzę wyżej pracę nad nim już trwają :) I to jest chyba wszystko, reszcie nie mam nic o zarzucenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochane, prace koloryzujace bloga w toku. Niebawem będzie grafika zmieniona. A tymczasem zapraszam do lektury nowych notek. Komentujcie. Pozdrawiam :o)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Mariola
    E-mail: mariola.wisnie@gmail.com
    Baner: (link) nie
    Blogroll: (link) nie
    Notka: (link) nie
    Zdjęcie na Fb udostępnione: (link) https://www.facebook.com/mariola.wisniewska.313/posts/523535944405255
    Odpowiedź: Podobają mi się Twoje testy kosmetyków - są rzetelne, wystawiona jest końcowa ocena. Nie wiem jednak czy dobrym pomysłem jest wymieszanie treści bloga - tu recenzje kosmetyków, a tam przepisy :) Ogólnie jednak jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: ma ra
    E-mail: mara180893@gmail.com
    Baner: nie
    Blogroll: nie
    Notka: nie
    Zdjęcie na Fb udostępnione: nie
    Odpowiedź: Bardzo podoba mi się kolorystyka bloga (niebieski, niebieski, niebieski xD) chciałabym zobaczyć u Ciebie więcej testów kosmetyków związanych z makijażem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako:Naughty Girl
    E-mail:naughtygirl0106@interia.pl
    Baner: http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    Blogroll: nie
    Notka:nie
    Zdjęcie na Fb udostępnione:nie
    Odpowiedź:bardzo podobają mi się Twoje posty. jedynie mogłabyś dodać nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Katarzyna D.
    E-mail: poszukiwaczkaokazji@wp.pl
    Baner: Nie
    Blogroll: Nie
    Notka: Nie
    Zdjęcie na Fb udostępnione: Nie
    Odpowiedź: Generalnie powinno pojawiać się o wiele więcej postów, zdecydowanie za mało postów piszesz.
    Co zmienić??? Nagłówek i tło niebieskie, na bardziej ciepły kolor. Wystarczy że za oknem jest delikatnie chłodno. A i pamiętaj by pisać wszystko swoimi słowami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Mała kuchareczka
    Adres meil: kabaciatka.onet.pl@onet.pl
    Banerek na moim blogu po prawej stronie
    Moja odpowiedz:
    Mi sie właśnie podoba wszystko w wygladzie bym nic nie zmieniała. Szata jest bardzo prosta i ladna. fajnie tu i przyjemnie.

    Pozdrawiam oraz równiez cię zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Antonina
    E-mail: klaudia750@o2.pl
    Baner: (link) nie
    Blogroll: (link) nie
    Notka: (link) nie
    Zdjęcie na Fb udostępnione: (link) nie
    Odpowiedź: Uwielbiam różowy, dlatego uważam, że on powinien zostać. Jedyne nad czym bym popracowała to estetyka. Poza tym wszystko pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: LadyGryf
    E-mail: ladygryf@vp.pl
    Baner: Nie
    Blogroll: Nie
    Notka: Nie
    Zdjęcie na Fb udostępnione: Nie
    Odpowiedź: zmieniłabym nagłówek - kwiaty są świetne ale napis trochę 'kuleje'..

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Ciekawska Beti
    E-mail: blondbenita@onet.pl
    Baner: nie
    Blogroll: nie
    Notka: nie
    Zdjęcie na Fb udostępnione: https://www.facebook.com/bernadettajulia.t/posts/1430920430464351
    Odpowiedź: Bardzo podoba mi się nagłówek, uwielbiam róże! Moim zdaniem zamieszczane zdjęcia mogłyby być trochę większe bez konieczności klikania na nie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: KaTT
    E-mail: Katarzyna_Plotczyk@wp.pl
    Baner: Tak http://pannakatt.blogspot.com/
    Blogroll: Nie
    Notka: Nie
    Zdjęcie na Fb udostępnione: Nie
    Odpowiedź: Bardzo lubię Twoje notki ze względu na recenzję kosmetyków Avon. Ciężko mi się wstrzelić zawsze w coś dobrego :) Do tego przepisy na ciasta, MNIAM!

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Karolina K.
    E-mail: plusssik@op.pl
    Baner: http://xxkosmetykixx.blogspot.com/
    Blogroll: -
    Notka: -
    Zdjęcie na Fb udostępnione: -
    Odpowiedź: Teraz tak patrzę i stwierdzam, że fajna jest u Ciebie różnorodność postów od kuchni do kosmetyków i innych. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Ems
    E-mail: emi93@autograf.pl
    Baner: http://we-all-love-make-up.blogspot.com/
    Blogroll: http://we-all-love-make-up.blogspot.com/
    Notka: -
    Zdjęcie na Fb udostępnione:-
    Odpowiedź: Przesympatycznie piszesz , podoba mi się szablon jednak zmieniłabym nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsze zmiany w grafice już są :o) ale remont generalny w toku :o)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Asia S.
    E-mail: asia091@interia.eu
    Baner: Tak -> http://wszystkozafreeee.blogspot.com/
    Blogroll: Nie
    Notka: Nie
    Zdjęcie na Fb udostępnione: Nie
    Odpowiedź: Jestem tutaj pierwszy raz :) . Uważam, że tematyka Twojego bloga jest bardzo ciekawa jednak dodałabym więcej zakładek np. z recenzjami kosmetyków i innych lub z jakimiś ciekawostkami o włosach, paznokciach, skórze. Zmieniłabym również nagłówek nawiązujący do tematu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuje jako: Adżatka
    e-mail: adzii.asia@gmail.com
    baner: http://red-and-black-life-style.blogspot.com/
    Blogroll: http://red-and-black-life-style.blogspot.com/
    notka: Nie
    zdjęcie na fb: nie
    odpoweidź: jestem tu pierwszy raz, ale jakoś mi nie gra Twój nagłówek, chyba nie pasuje do tego co piszesz, ale przejrzałam bloga i zamieszczasz przydatne informacje ;) powodzenia dalej!

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: Invisible
    E-mail: mystery_m25@vp.pl
    Baner: konie-filmy-ksiazki.blogspot.com
    Blogroll: konie-filmy-ksiazki.blogspot.com
    Notka: nie
    Zdjęcie na Fb udostępnione: nie
    Odpowiedź: Według mnie Twój nagłówek troszkę nie współgra z resztą. Może zgłoś się do jakiejś szabloniarnii i tam stworzą Ci calutki szablon bloga, jaki tylko sobie zażyczysz ;> Poza tym sądzę, że piszesz nieco zbyt obiektywnie - dodaj więcej siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuje jako: Zuza 92
    e-mail:" testmeto@onet.pl
    baner: wydrukowałam i osobiście rozdałam znajomym, gdyż chciałam rozszerzyć Twoją popularność mam na myśli tego cudownego bloga i żeby jak najwięcej osób wzięło udział i to mi się udało.
    Blogroll: nie, bo nie mam. jakbym miała to na pewno bym to zrobiła
    Notka: znajduje się z tyłu na wydrukowanym i rozdanym przeze mnie banerze, napracowałam się, ale wiem, że warto, bo jestem Twoją wierną fanką.
    Zdjęcie na fb: nie mam fb i dlatego wszystko znajduje się na tym banerze.
    Odpowiedź: Moim zdaniem Twój blog jest idealny i chętnie go bardzo często czytam, gdyż można się dowiedzieć tu wielu ciekawych rzeczy, zasięgnąć wielu porad co jest dla mnie osobiście bardzo ważne. bardzo podoba mi się również Twoje podejście do tego bloga. moim zdaniem nic nie musisz zmieniać. bloguj nam wiecznie. forever <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: zaczarowanaa
    E-mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    Baner: www.me-and-my-passions.blogspot.com
    Blogroll: nie
    Notka:nie
    Zdjęcie na Fb udostępnione: nie
    Odpowiedź: Popracowałabym nad szablonem i samym wyglądem. Moze szablon zmieniłabym na inny, zmieniłabym czcionkę w nagłówku i popracowała moze nad nowym, kolor tła i ogólnie 'pogrzebałabym' w szablonie i w ustawieniach - czcionki zmieniła, kolory, wyśrodkowała tytuł posta, datę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: Sylwia
    E-mail: skuleta2@wp.pl
    Baner: nie
    Blogroll: nie
    Notka: (link)
    Zdjęcie na Fb udostępnione: nie
    Odpowiedź: Wydaje mi się, że dobrze by było gdybyś popracowała nad szablonem. Świetnie piszesz dzięki czemu miło czyta się Twoje posty : )

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: wiolkaa93
    E-mail: mojczyk@wp.pl
    Baner: http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    Blogroll: http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    Notka: nie
    Zdjęcie na Fb udostępnione:nie
    Odpowiedź: Zmieniłabym szablon i dodała lewy pasek boczny. Bardzo lubię czytać twoje notki są bardzo ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: Chelsea Lena
    E-mail: chelsea@onet.pl

    Odpowiedź: Na początek to, co mi się podoba - a więc styl, w jakim piszesz i ogólnie, różnorodność treści :) Cieszę się, że dodajesz coraz więcej przepisów, bo ja lubię czasami poeksperymentować w kuchni, więc będzie to dla mnie bardzo przydatny dział :)

    Jedyne, co bym zmieniła, to wygląd bloga - bo jest tu trochę za różowo :) Co prawda, do różu nic nie mam - ale odrobinę bym go wybieliła albo ożywiła :) Sprawdź, jak Twój blog wyglądałby z obrazem tła znajdującym się w dziale 'Abstrakcja' stworzonym przez merrymoonmary - taki delikatny róż z połyskującymi drobinami :) Myślę, że bardziej pasowałby do obecnego baneru :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: anioleek89
    E-mail: anioleek89@gmail.com
    Baner: nie
    Blogroll: nie
    Notka: nie
    Zdjęcie na Fb udostępnione: nie
    Odpowiedź: Podoba mi się styl pisania, notki i treści w nich zawarte. A zmieniłabym szablon bloga, różowy jest bardzo ładny, lecz może dodałabym jeszcze jakiegoś innego koloru, żeby ożywić bloga.

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: Natalia Witecka
    E-mail: is12@interia.eu
    Baner: nie
    Blogroll: nie
    Notka: nie
    Zdjęcie na Fb udostępnione: nie
    Odpowiedź: Zmieniłabym tło bloga.

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako: ciaach
    E-mail: angela320@vp.pl
    Baner: -
    Blogroll: -
    Notka: -
    Zdjęcie na Fb udostępnione: -
    Odpowiedź: Mnie się bardzo podobają Twoje notki z przepisami :) uwielbiam je :) !!! z niecierpliwością czekam na każdy kolejny przepis z mega apetycznymi zdjęciami, od których aż ślinka cieknie :( :D
    raczej w Twoim blogu nic mi nie przeszkadza, absolutnie nic ;) wszystko jest napisane czyściutko i przejrzyście tyle ode mnie!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: science maybe
    E-mail:idealniedoskonalosci@wp.pl
    Baner: nie
    Blogroll: nie
    Notka: nie
    Zdjęcie na Fb udostępnione: nie
    Odpowiedź: jestem tutaj nowa, ale bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: Marzena Strawa
    E-mail: batonzo@o2.pl
    Baner: nie
    Blogroll: nie
    Notka: nie
    Zdjęcie na Fb udostępnione: nie
    Odpowiedź:
    Nie prowadzę bloga, ale lubię zaglądać na blogi innych. Jedne przyciągają mnie częściej inne mniej. Nie rozdzielę pytań na dwa, tylko dam jedną odpowiedź.
    1. Po pierwsze zdjęcie stanowiące tło ( kwitnący migdałek) jest piękne, ale po całym dniu pracy przy komputerze oczy są zmęczone i tak ostry róż męczy mnie i trochę drażni. Przydałoby się coś spokojniejszego.
    2. Skoro piszesz o Twojej pasji dotyczącej tworzenia biżuterii i decoupagu, to dlaczego ja tu tego nie widzę - inne Twoje pasje są widoczne ( kosmetyki, kuchnia). Daj poznać siebie z każdej strony, z której jesteś dumna.
    3. Nie trafia do mnie jakość zdjęć kulinarnych. Twoja zupa pomidorowa jest zapewne pyszna, ale zdjęcie do niej nie zachęca. Takie jest jakby nieostre.
    4. Poza tym blog jest przejrzysty. Jeśli czegoś szukam to szybko znajdę, aczkolwiek można by pomyśleć w przyszłości o dokładniejszym przeszukiwaniu Twoich postów ( blog obrośnie w historię i warto wtedy skorzystać z opcji szukaj ). Chyba, że jest, ale ja jej nie znalazłam.
    5. Poza tym podziwiam ludzi, którym chce się pokazywać swoje pasje innym ludziom, bo ja jestem zbyt leniwa ( aczkolwiek wmawiam sobie, że to brak czasu).

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako: r.helt
    E-mail: r.helt@wp.pl
    Banner : Nie
    Blogroll: Nie
    Udostępnienie na FB : tak
    Odpowiedź:
    Blog dużo więcej zyskałby większością kolorów, wtedy byłoby bardziej radośnie.Może trochę więcej ciekawych zdjęc. Oddzieliłabym przepisy kulinarne od recenzji kosmetyków. Szczególnie zainteresowały mnie posty o kosmetykach AVON. Poza tym trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: Kamila B
    E-mail: kamilab1993@gmail.com
    Baner: (link) takingcareofhair.blogspot.com (na samym dole)
    Blogroll: (link) nie
    Notka: (link) nie
    Zdjęcie na Fb udostępnione: (link) nie
    Odpowiedź: powiekszylabym naglowek, wyrownalabym do srodka zakladki pod naglowkiem i wstawilabym moze gadzet top komentatorzy

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako : Iwona Matelska
    e-mail: iwaaa91@interia.pl
    Zdjęcie udostępnione na fb: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=778671688829147&set=a.118965648133091.15251.100000589691674&type=1&theater

    Odpowiedź: Zwróciłabym uwagę na detale, miło byłoby gdyby blog był przepełniony miłymi drobiazgami, ciepłem na chłodne dni, ale też dobrym smakiem, którego już teraz mu nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako: Edyta Ooo
    E-mail: snowflower@o2.pl
    Baner: -
    Blogroll: -
    Notka: -
    Zdjęcie na Fb udostępnione: https://www.facebook.com/edyta.kasprzyk.184/posts/626835370688537

    1. Najbardziej podoba mi się to, że nie jest to blog typowo kosmetyczny. Szczególnie cieszy mnie dodawanie różnych przepisów z dokładnym opisem, jak dana potrawę robić.
    2. A najbardziej przeszkadza mi jasne tło. Strasznie razi w oczy niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako: Saszka K
    E-mail: saszka234@gmail.com
    Baner: Nie
    Blogroll: Nie
    Notka: Nie
    Zdjęcie na Fb: Nie
    Odpowiedź: Zaglądam, bo uwielbiam przepisy. Jedyne maleńkie zastrzeżenie, bez wpływu na pozytywny odbiór, to jakość zdjęć - mogłyby być ciut ciut wyraźniejsze. Ale sama mam z tym problem, dlatego zwracam szczególną uwagę :)
    Powodzenia i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako: czarna
    E-mail: magia.test.blog@gmail.com
    Baner: http://magia-testowania.blogspot.com/
    Blogroll: Nie
    Notka: Nie
    Zdjęcie na Fb udostępnione: Nie
    Odpowiedź: Chętnie zaglądam na Twojego bloga, ponieważ bardzo podoba mi się jego grafika. Dodatkowo każda z recenzji, czy też przepisy, są bardzo dokładnie, zrozumiale i rzetelnie opisane. Po prostu masz tzw. lekkie pióro i dobrze czyta się Twoje teksty. Jedyne, co bym starała się poprawić to jakość zdjęć - moim zdaniem nie muszą one być jakoś super przerobione w Photoshopie, ale po prostu bardziej wyraźne, z dobrze padającym światłem i ciekawym ustawieniem danego przedmiotu. Wg mnie to właśnie zdjęcia przykuwają najpierw uwagę odbiorcy, a dopiero potem tekst, więc warto zadbać o ten szczegół :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako: czerwonafilizanka
    E-mail: czerwonafilizanka@gmail.com
    Baner: http://czerwonafilizanka.blogspot.com/
    Odpowiedź: podobają mi się konkursy rozdania, różnorodna tematyka postów.
    Nie ma nic co mi sie nie podoba, wszystko jest ok:)
    pozdroofka.

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako: Kamila D
    E-mail:kambreeze@wp.pl
    Baner: http://kambreeze-testy.blogspot.com/
    Blogroll: nie
    Notka: nie
    Zdjęcie na Fb udostępnione: nie
    Odpowiedź: Na twoim blogu spodobały mi się bardzo przepisy ;) chętnie zobacze ich więcej.Nie lubię natomiast recenzji kosmetyków których potem nie mogę nigdzie dostać, to strasznie mnie irytuje :p

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako: raeszka
    E-mail: a.m.math@poczta.fm
    Baner: http://raeszka.blogspot.com/
    Blogroll: nie
    Notka: nie
    Zdjęcie na Fb udostępnione: nie
    Odpowiedź:
    Jestem u Ciebie pierwszy raz więc za dużo nie mogę się wypowiedzieć. Jednak na pierwszy rzut ok jest ok. Blog jest bardzo przejrzysty i podoba mi się Twój nagłówek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !