czwartek, 12 września 2013

TEST/OPINIA: BETA-SKIN Natural Active Cream

Nadeszła chwila wydania opinii po testach kremu BETA-SKIN Natural Active Cream.

Przypominajka ze strony Producenta (www.betaskin.pl):

Beta-Skin Natural Active Cream to unikalna formuła zapewniająca bezpieczne stosowanie, niwelująca objawy towarzyszące poszczególnym dermatozom, tj. uporczywy świąd, uczucie pieczenia, zaczerwienienie oraz suchość skóry i nadmierne łuszczenie. Wyrób wykazuje intensywne właściwości regenerujące, łagodzące zmiany skórne, regulujące wzmożony łojotok i nadmierne rogowacenie.

Zastosowanie
Beta-Skin Natural Active Cream należy stosować w obrębie nieuszkodzonej skóry twarzy i innych partii ciała. Wyrób przeznaczony jest do stosowania we wspomaganiu leczenia, a także w łagodzeniu przebiegu następujących chorób skóry:
  • łojotokowe zapalenie skóry
  • atopowe zapalenie skóry
  • kontaktowe zapalenie skóry
  • łuszczyca
  • trądzik młodzieńczy
Poza głównym zastosowaniem we wspomaganiu leczenia przewlekłych chorób skóry, Beta-Skin Natural Active Cream dzięki właściwościom łagodzącym, znajduje zastosowanie w zmniejszaniu pozabiegowych objawów.  W przypadku zabiegów takich jak: mikrodermabrazja, dermabrazja laserowa czy złuszczanie przy użyciu peelingów chemicznych, zastosowanie preparatu Beta-Skin Natural Active Cream przyspiesza regenerację a także odbudowę naturalnej warstwy ochronnej. Ogranicza podrażnienie, zaczerwienienie, suchość oraz nadmierne złuszczanie.

Skład
Beta-Skin Natural Active Cream jest skoncentrowanym źródłem, biologicznie czynnych składników:
  • b-glukan pozyskiwany z  ziaren owsa, czynnie wspomaga proces odnowy komórek, nawilża, a także nadaje skórze uczucie gładkości i elastyczności
  • estry Wyższych Kwasów Tłuszczowych, otrzymane z nasion lnu, zawierające skoncentrowane proporcje kwasów Ω-3, Ω-6, Ω-9, które wnikają w głąb skóry i wpływają na prawidłowe funkcjonowanie komórek
  • olej kokosowy zmiękcza, odżywia oraz zabezpiecza przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych
  • srebro koloidalne, cząsteczki srebra koloidalnego wykazują właściwości ściągające, przeciwzapalne, antybakteryjne
  

OPINIA:
Opakowanie: wygodna tubka z tworzywa sztucznego z łatwym aplikatorem kremu umieszczona w kartonowym lakierowanym pudelku. (1 pkt / 1 pkt) 
  
Forma specyfiku: Produkt ma postać gęstego kremu o żółtawej barwie. Jest nietłusty, ale gęsty. Do użycia wystarczy niewielka ilość. (1 pkt / 1 pkt)
 
Zapach: Krem ma dość specyficzny zapach, jest lekko słodkawy, nieduszący, przyjemny. (1 pkt /1 pkt).
 
Pojemność/wydajność: tubka 30 ml wytrzymała przez ponad 5 tygodni. (1 pkt / 1 pkt).
 
Działanie (6 pkt / 6 pkt):
+ regularnie stosowane pomogły poprawić kondycję mojej cery
+ nie klei się na twarzy
+ szybko wchłania
+ nie zatyka porów
+ nie powoduje podrażnień
+ jest bardzo wydajny
+ doskonała relacja jakości i wydajności do ceny
+/- twarz lekko świeci się po jego zastosowaniu (dla mnie +)
 
PODSUMOWANIE:  Podczas stosowania kremu moja skóra była odpowiednio nawilżona, sprężysta oraz elastyczna. Produkt Beta-Skin Natural Active Cream jest jak najbardziej wart polecenia.
 
Czy kupię ponownie? TAK.
 
OCENA końcowa: 10 / 10 punktów

5 komentarzy:

  1. Krem zyskał pozytywne opinie nie tylko u Ciebie.
    Może wkońcu się i ja zdecyduje żeby go wyprobowac. Szczegolnie że mam problemy z cerą.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dłuższego czasu stosuje ten krem i mogę go szczerze polecić. Moje problemy zniknęły. Mam nadzieję, że na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy ten krem. Muszę go wypróbować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja jestem niego ciekawa. Chyba sie skusze i go wyprobuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosuje ten krem. Jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !