poniedziałek, 16 września 2013

Avonowe szaleństwo zakupowe

Przyszedł czas na uzupełnienie braków w kosmetyczce... a że zrobiły się całkiem spore to i szaleństwo zakupowe takie też było :) a moja Konsultantka miała nie lada wyzwanie aby dobrać odpowiednie dla mnie nowości.

Jak sobie poradziła? Opowiem po testach :)

A co zawierała Avonowa paczuszka kosmetyczna?

Jako, że czasami jestem marudna i niezdecydowana to paczuszka zawierała:
  • Balsam chłodzący do stóp Sorbet z papai (75 ml)
  • Peeling do stóp Sorbet z papai (75 ml)
  • Chłodzący balsam do stóp Zielona herbata i Mięta (75 ml)
  • Oczyszczający żel 3 w 1 do cery normalnej i mieszanej (200 ml)
  • Oczyszczający żel 3 w 1 do cery suchej i normalnej (200 ml)
  • Mineralny olejek w sprayu z połyskującymi drobinkami (150 ml)
  • Mineralny balsam do ciała „Złocisty blask”  (250 ml)
Testów będzie wiele :) A jakie efekty? Mam nadzieję, że będą oszałamiające :)




2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Testy rozpoczęte od wymęczonych stópek. Balsamuje je ;) Wyniki opiszę na dniach.
      Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !