czwartek, 12 września 2013

Prezenciki międzyzakupowe

W weekend wybrałam się na zakupowe szaleństwo z zamiarem kupienia kreacji na ślub przyjaciółki, kilku innych drobiazgów oraz kolorowych kosmetyków.

I co? I skończyło się jak zwykle. Przynajmniej tak jak ostatnimi czasy. Czyli wróciłam z niczym. A właściwie z prawie z niczym.

Najbardziej z moich zakupów ucieszył się mój mężczyzna. Dostał śliczną granatową marynarkę, jasnoniebieską koszulę oraz elegancki "stalowy" krawat.

A ja... dostałam prezenciki.


W podziękowaniu za zakupy powyżej 200 zł w Centrum Handlowym Europa Centralna dostałam bon zakupowy o wartości 15 zł na lodowe jogurty w loveyo.



A w Fashion House na pasażu u Pań z Oriflame zdrapałam sobie nagrodę, którą jest zabieg pielęgnacyjny dłoni i paznokci.
Jeszcze tylko muszę się umówić z Panią kosmetyczką na zabieg.


Tak, więc razem z moim mężczyzną jesteśmy zadowoleni z zakupów. Każdy na swój sposób. :o)

A zabiegów kosmetycznych nigdy za wiele. Też tak uważacie?

1 komentarz:

  1. 22 years old Physical Therapy Assistant Oates Ertelt, hailing from Gravenhurst enjoys watching movies like Galician Caress (Of Clay) and Watching movies. Took a trip to Historic Centre of Mexico City and Xochimilco and drives a Outlook. czytaj tutaj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !