poniedziałek, 30 września 2013

Mój bukiecik ręcznikowy

A teraz coś z mojego twórczego działania...

Pochwalę się Wam... zrobiłam pierwszy bukiecik ręcznikowy, a to tylko dlatego, że brakowało mi pomysły na "kwiatki na parapetówkę".

Bukiecik ręcznikowy został stworzony z:
- pięciu ręczników frotte,
- sztucznego pomarańczowego storczyka,
- bibułkowej kryzy,
- czerwonej wstążeczki.

A efekt końcowy wyszedł tak:

 
 
 
 
I jak się Wam podoba parapetówkowy bukiecik ręcznikowy?

Mojej Przyjaciółce bardzo się spodobał. Mówiąc szczerze w rzeczywistości wyszedł dużo lepiej aniżeli na fotkach...

Krytykujcie... Komentujcie... Wypowiadajcie swoją opinię :)
 
 

7 komentarzy:

  1. Jak na pierwszy taki bukiet to bardzo fajnie Ci on wyszedł.
    Podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny bukiet. Idealny na parapetowke.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 31 year old Help Desk Operator Kalle Gudger, hailing from Sioux Lookout enjoys watching movies like Melancholia and Driving. Took a trip to Hoi An Ancient Town and drives a Beretta. przeskocz to strony

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !