piątek, 22 kwietnia 2016

Herbaciana Ambasadorka to ja!

Witajcie,
w marcu otrzymałam od sklepu internetowego smacznaherbata.pl zaproszenie do Klubu Ambasadorów Big-Active. Nie zastanawiając się długo wypełniłam formularz zgłoszenia a później nastały dłuuuugie dni oczekiwania... Pod koniec marca przyszła radosna wiadomość: Witaj w Klubie Ambasadorów marki Big Active!
Zobaczcie co dostałam w My Tea Box!

MY TEA BOX







Korkowe podkładki pod kubek herbaty

Próbki herbat:
PU-ERH czerwona herbata z grejpfrutem
EARL GREY & Cytrusy



BIG-ACTIVE grejpfrut z ACAI (20 tb.)
BIG-ACTIVE malina z ACEROLĄ (20 tb.)
BIG-ACTIVE czerwona pomarańcza z LAPACHO (20 tb.)
BIG-ACTIVE żurawina GRANAT, YERBA MATE i GUARANA (20 tb.)


BIG-ACTIVE Herbata zielona z OPUNCJĄ + mango - Herbata liściasta w torebkach (20 tb.)
BIG-ACTIVE Herbata zielona z CYTRYNĄ + pomelo - Herbata liściasta w torebkach (20 tb.)
  BIG-ACTIVE Herbata zielona z MALINĄ + marakuja - Herbata liściasta w torebkach (20 tb.)
BIG-ACTIVE Herbata zielona z owocem PIGWY - Herbata liściasta (100 g)


BIG-ACTIVE 4 x Super Slim odchudzanie i oczyszczanie (20 tb.)
BIG-ACTIVE Slim Plus Anti YoYo odchudzanie i stabilizacja wagi (20 tb.)


BIG-ACTIVE PU-ERH HERBATA CZERWONA o smaku grejpfrutowym (20 tb.)
BIG-ACTIVE PU-ERH HERBATA CZERWONA o smaku cytrynowym  (100 g liściasta)


BIG-ACTIVE EARL GREY & PŁATKI RÓŻY (80 g liściasta herbata czarna o smaku bergamotki z płatkami róży)
BIG-ACTIVE artistic green FLOWER TEA
BIG-ACTIVE BRZOSKWINIA & MORELA (80 g  liściasta herbata czarna z kawałkami owoców)


BIG-ACTIVE BLACK TEA 100% Pure Ceylon (100 tb.)
BIG-ACTIVE EARL GRAY TEA 100% Pure Ceylon (25 tb.)
BIG-ACTIVE BLACK TEA 100% Pure Ceylon (100 g liściasta)


Kubek - Dopełnienie dobrych chwil

Czajniczek - zaparzacz do herbaty z podstawką 

Poradnik herbaciany BIG ACTIVE

Kupony rabatowe do sklepu smacznaherbata.pl


DZIĘKUJĘ! :o)

Znikam delektować się herbatką :o)
a Was zapraszam do herbacianego sklepu www.smacznaherbata.pl

www.smacznaherbata.pl

Udanego dnia!

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. No, ba :o) wieczorne herbatki już zarezerwowane :o)

      Usuń
  2. Ile wspaniałości! Życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna sprawa, taki wybór i tyle smaków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale zazdroszczę! jestem zdecydownie herbatomaniakiem, na wszelkie możliwe okazje najchętniej dostawałabym kubki i pyszne herbatki, już nawet narzeczony się z tego śmieje :D ale przynajmniej nie ma problemu z prezentem (a przynajmniej nie powinien miec xd)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też duuuża kolekcja kubków jest :o) kocham herbatki i kubki :o)

      Usuń
  5. Ale Ci zazdroszcze!!! Bardzo lubię tą herbatę. A zaparzacz jest obłędny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaparzacz wygląda na żywo jeszcze lepiej niz na fotce :o)

      Usuń
  6. Gratuluję super :-) Często kupowałam herbatę czerwona z bio activ, a ten zaparzacz by mi się przydał,jest fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję super :-) Często kupowałam herbatę czerwona z bio activ, a ten zaparzacz by mi się przydał,jest fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super, ja uwielbiam herbaty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam herbatę, w szczególności zieloną, która jest bardzo zdrowa. W domu często przygotowuję ją sobie przy użyciu specjalnego kubka z zaparzaczem, który swego czasu kupiłam na https://duka.com/pl/kawa-i-herbata/kubki-i-szklanki. Sposób parzenia herbaty zielonej jest bardzo ważny i ma duży wpływ m.in. na jakość smaku, a także uwalnianie się substancji zdrowotnych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Macie też może sprawdzone kawy? Ja tak lubię testować smaki i próbować nowych rodzajów kawy. może i tak kawa od https://www.cafesilesia.pl/pol_m_KAWA_WSZYSTKIE-MARKI_KAWA-CAFFEN-207.html wam zasmakuje?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !