czwartek, 21 kwietnia 2016

Nowa kampania ze Streetcom

Witajcie,

kilka dni temu otrzymałam maila od Streetcom z informacją o tym, że dostałam się do nowej kampanii.

A do jakiej kampanii się dostałam...

Zobaczcie same :o)





Po odfoliowaniu paczuchy ukazało się pudełko ambasadorskie...







W paczce Ambasadorki znajdowało się:
  • 12 żeli pod prysznic Sanex Dermo Pro Hydrate
  • 12 dezodorantów Sanex Dermo Total Protection 7in1
  • 100 ulotek z kodami rabatowymi na produkty Sanex do wykorzystania w drogeriach Rossmann





Znacie produkty SANEX? Lubicie je?


#sanex #dbaozdrowieskory




P.S. Trwa nabór do kampanii "Poznaj wyjątkowy smak Jack Daniel’s Tennessee Honey"


https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/e8ca4c188e2d8aa4a9a8570075ed23c2

Pozdrawiam i znikam do testowania :o)

18 komentarzy:

  1. wow, bravo, jaka mega wielka paczka, ja jeszcze nigdy nie zakwalifikowałam się do żadnej kampanii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żanetko, wszystko przed Tobą. Trzymam kciuki za kolejną kampanię :o)

      Usuń
  2. wow, sporo tego ;) miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam w ogóle firmy.

    Gratuluję dostania się do kampani. Ja sobie ich odpuściłam, bo do żadnej kampani się nie dostaję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znałam ja tylko z reklam w telewizji.. ale teraz ją znam "namacalnie" i jestem z ich produktów bardzo zadowolona :o)

      Usuń
  4. wpaniała przesyłka. ja nie dostałam się do tej kampanii ale słyszałam o tej kampanii ame dobre rzeczy,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem na pewno Tobie się uda dostać do kampanii :o)

      Usuń
  5. O fajnie, mnie nie wybrali a ciekawi mnie ta kulka.....a alkohol mi dziś zniknął, ciekawe...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !