środa, 25 grudnia 2013

Wigilijny stroik

Skoro złotą choinką oraz satynowymi bombkami, czyli moimi świątecznymi wyrobami się chwaliłam, to teraz przyszła pora na wigilijny stroik z piękną świecą Caritasu.

Stroik wykonałam na bazie gąbki florystycznej, w której układałam gałązki świeżej jodły. 

Do dekoracji użyłam lasek cynamonu, suszonych plasterków pomarańczy, anyżu i orzechów włoskich, szyszek, suszu egzotycznego, sztucznych kwiatów poinsecji ("gwiazdy betlejemskiej") oraz zamszowych kokardek. Centralnym punktem stroika jest świeca Caritasu z akcji "Wigilijne Dzieło Pomocy Dzieciom", o której już wcześniej Wam pisałam (więcej tutaj).
Całość spryskałam delikatnie złotym lakierem.

A oto stroik w całej okazałości: 











Podoba się?
Lubicie stroiki ze świeżej choiny? Robicie takie?



Moje świąteczne stroiki znajdziecie tutaj:

9 komentarzy:

  1. caritas rodzice odkad pamiętam też kupowali te świece.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama i ja tez od lat kupujemy świece, ale w tym roku pierwszy raz zrobiłam z nią stroik :o)

      Usuń
  2. taki klasyczny, ale klasyki zawsze robią wrazenie :)

    dodaje do obserwowanych
    www.lukaszmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś klasycznego musiało zagościć na święta. W końcu choinka jest bardzo nowoczesne :o) http://konsumentka-anula.blogspot.com/2013/12/moja-zota-choinka.html

      Usuń
  3. Piekny stroik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wykorzystanie pomarańczy, orzechów, szyszek itp w kompozycjach :)
    bardzo mi się podoba Twój blog, o kuchni, kosmetykach i florystyce :) to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię "owocowo- aromatyczne" kompozycje, co widać powyżej i na innych stroikach :o)
      Cieszę się, że blog się podoba, zapraszam do częstego zaglądania, niedługo będzie więcej działów :o) taki artystyczny kociołek :o)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !