środa, 11 grudnia 2013

Decupażowa przemiana...

Nie wiedziałam jaki prezent sprawić Mamie na święta i z pomocą przyszła drewniana skrzynka po winie.
Postanowiłam ją odnowić techniką serwetkową oraz postarzyć, czyli moja zabawa decoupagem.

A jaki efekt wyszedł? Zobaczcie same :o)
Mam tylko nadzieję, że mojej Mamie się ona spodoba :o)

Co potrzebowałam?
  * drewniana skrzynka
  * farba akrylowa niebieska i żółta
  * klej do decoupage
  * spektrum do spękań
  * lakier wodny matowy
  * papier ścierny drobnoziarnisty
  * serwetka papierowa z motywem
  * pędzle
  * woda
  * suszarka (do włosów)

Drewniana skrzynka przed metamorfozą:

Drewniana skrzynka po winie

A tu już odnowiona skrzynka, która na wiosnę będzie skrzynką na kwiaty :o)

Mała sesja zdjęciowa:










I jak wam się podoba nowa skrzynka na kwiaty?

7 komentarzy:

  1. Świetnie ją odnowiłaś. Mama na pewno będzie zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda ;)

    Zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu :) Do wygrania jest sukienka od Pretty Women :) http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2013/12/rozdanie-z-pretty-women-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki. Oby się Mamie spodobała :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna! Zapachnialo wiosna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !