poniedziałek, 1 stycznia 2024

Noworoczna zabawa


Witajcie w Nowym Roku 😁

Po dłuższej mojej nieobecności w blogosferze po kilku miłych mailach i wiadomościach postanowiłam wrócić. 

Na stałe. hmm chyba nie zabrzmiało to jak groźba? 😉

Wróciłam. Z nową energią i nowymi pomysłami. Ale każda sugestia, pomysł a nawet krytyka mile widziana. Tak nie boje się krytyki pod warunkiem, że wnosi coś nowego.

Nowy Rok. Nowa Ja (albo i stara 🤔)

A na wspaniałe rozpoczęcie nowego rozdziału w blogowaniu zapraszam Was kochani, tym razem tylko na Facebooku, na noworoczne rozdanie gdzie nagrodą będzie niespodzianka.

Zasady rozdania:

1. Napisz co ma być nagrodą? Książka? Kosmetyki? Coś dobrego? Świeczucha? A może jeszcze coś innego? Czekam na Wasze zgłoszenia i pomysły.

2. Polub stronę Anula bloguje.

3. Zaproś do zabawy 3 znajomych.

4. Bądź aktywny.


Zabawa trwa od dziś do 12go stycznie do godziny 20.00 a losowanie odbędzie się 13go stycznia o godzinie 20.00.


Zgłoszenia przyjmowane są tylko pod postem konkursowym na FB -> ROZDANIE NOWOROCZNE


Pozdrawiam serdecznie i udanej zabawy 😁

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !