wtorek, 19 września 2017

Militarna Ostrava, czyli Dni NATO w Ostrawie oraz Dni Sił Powietrzynych Republiki Czeskiej

Witajcie,
w minioną sobotę, razem z prawie całą moją rodzinką, wybraliśmy się do Czech na Dni NATO w Ostravie oraz Dni Sił Powietrznych Republiki Czeskiej. Niestety, nie mieliśmy szczęścia co do pogody, bo było pochmurno i deszczowo. Ale nie zmoknęliśmy tak bardzo jak w tamtym roku.
 
Dny NATO v Ostravě & Dny Vzdušných sil AČR  to prezentacja ciężkiego wojskowego, policyjnego i ratowniczego sprzętu, dynamicznych pokazów szkolenia jednostek specjalnych, pokazów lotniczych i prezentacji uzbrojenia, wyposażenia i sprzętu jednostek.
 
Jak podaje organizator na swojej stronie internetowej, podczas weekendu na ostrawskie lotnisko przybyło aż 90000 widzów, z czego w niedzielę tylko 25000.
 
W tym roku, ze względu na warunki atmosferyczne, wiele pokazów zostało skróconych a nawet odwołanych. Te pokazy, które się odbyły, nie zawsze były w całości widoczne. Samoloty wlatywały w strefę nisko wiszących chmur. :o(

A, i jak co roku vstup zdarma, czyli wstęp bezpłatny na płytę lotniska był. Ale parking przy lotnisku płatny był 200 koron czeskich lub 40 zł. 

Zapraszam na fotorelację z Dny NATO w Ostravie. Tym razem bez komentarzy ;o)
Uwaga! Duuużo fotek :o)















































































Miało nie być komentarzy.. ale jeden będzie. To MY, czy moje dziecko i ja :o) z amerykańskimi pilotami (p.s. nawet cukierka dostałyśmy)


... oraz ja z moim Mężczyzną :o)


Ostravo, do zobaczenia za rok. Mam nadzieję, że się poprawisz z pogodą i będzie pogoda idealna do pokazów lotniczych. I ZERO deszczu.
 

2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia :)
    Bardzo szkoda, że chmury zasłaniały pokazy ale miejmy nadzieję, że w przyszłym roku pogoda dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę pamiętać, że ta impreza jest w okolicach urodzin mojego taty.
    Świetne foty.
    Pogoda byłaby fajna gdyby nie było zachmurzone, bo przy słonecznej pogodzie też by było pewnie za ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !