środa, 8 stycznia 2014

W EkoPiekno darmowa dostawa

Pamiętacie, moje małe zamówienie z rosyjskim kremem do stóp i kremem BingoSpa, o którym pisałam tutaj? Jeśli tak, to sklep EkoPiekno właśnie przygotował dla zarejestrowanych (starych i nowych) Klientów specjalny Kod Rabatowy, dzięki któremu kupując tylko (lub minimum) 2 produkty nie ponosimy kosztów wysyłki!

Promocja jest ważna tylko do końca tygodnia, czyli do 10.01.2014 r.

Adres drogerii internetowej: www.ekopiekno.pl
Kod rabatowy: okazja

W zasady promocji skrócie:
- Minimum 2 produkty
- Kod rabatowy, który należy wpisać przy składaniu zamówienia (w koszyku): okazja
- Paczki są wysyłane listem poleconym eko lub paczką (w zależności od gabarytów) lub paczkomatem (wybraną opcję [Poczta Polska / Paczkomat] należy zaznaczyć przy składaniu zamówienia) 
- Kupon Rabatowy ważny do końca tygodnia, tj. do 10.01.2014 r.
 
Drogeria internetowa www.ekopiekno.pl

Ja już zaczynam komponować zamówienie :o) Tym razem też będzie ono rosyjskie :o)
A Wy? Skusicie się?

7 komentarzy:

  1. warto korzystać z takich okazji

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nie skuszę, miłych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :o) za duży wybór mam i nie wiem na co się zdecydować ;o)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. dość często mają promocje na wysyłkę, jak tylko dostanę info będę je przekazywać dalej :o)
      a zawsze mają gratisową wysyłkę po wyżej jakiejś kwoty :o)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !