środa, 6 grudnia 2017

PRZEPIS: Szybka, wilgotna babka kokosowa (przepis kubkowy)

Witajcie,

dawno mnie tutaj nie było... ale wiecie... życie mnie pochłonęło. Troszkę więcej jestem na FP (na który Was serdecznie zapraszam, o tutaj >> Anula bloguje... <<) ale od dzisiaj będę częściej na blogu. Z nowymi przepisami, testami i recenzjami a także z podróżami.
 
Dzisiaj przychodzę z szybką i bardzo łatwą w przygotowaniu babką. Bardzo kokosową i wilgotną ale mimo wszystko sypką :o) Do przygotowania babki nie potrzebna jest nawet waga, wystarczy tradycyjny kubek (270 ml). I odrobina siły do mieszania :o)



BABKA KOKOSOWA
(przepis kubkowy)
SKŁADNIKI:
* 2 kubki mąki pszennej
* 1 kubek mleka 3,2%
* 2/3 kubka cukru
* 1/2 kubka oleju rzepakowego
* 2 jajka
* 2 łyżeczki proszku do pieczenia
* 2 łyżeczki cukru z wanilią
* ok. 1 kubka wiórek kokosowych

INSTRUKCJA:
1. Mąkę łączymy z proszkiem do pieczenia
2. Do osobnej miski wlewamy olej, mleko, rozmącone jajka, wsypujemy cukier oraz cukier waniliowy. Mieszamy łyżką.
3. Do "mikstury" wsypujemy mąkę z proszkiem oraz wiórki kokosowe. Dokładnie mieszamy łyżką.
3. Gotowe ciasto wlewamy do foremki wysmarowanej margaryną i posypanej mąką pszenną. Pieczemy ok. 40 min w 170-180 stopniach.

SMACZNEGO!

A tak oto wygląda bohaterka dzisiejszego przepisu, Babka kokosowa w całej swej okazałości. :o)



... i babkowy Minionek... :o)


Pozdrawiam,
Anula

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !