poniedziałek, 17 lipca 2017

Konopna przesyła

Witajcie,
jeszcze w czerwcu dostałam maila, od zblogowani.pl, z informacją o dostaniu się do kampanii dermokosmetyków na bazie oleju konopnego oraz ekstraktu z lukrecji. W mailu była także informacja, że wysyłka dermokosmetyków odbędzie się na początku lipca. I tak oto paczuszka z dermokosmetykami dotarła do mnie w zeszłym tygodniu za pośrednictwem kuriera DPD.
A co będę testować? Zobaczcie same :o)

Zanim się pochwalę co będę testować...

Słów kilka o novaclear ATOPIS (ze strony producenta www.atopis.pl)
Unikalna formuła dermokosmetyków Novaclear ATOPIS oparta na innowacyjnym połączeniu organicznego oleju konopnego z ekstraktem z korzenia lukrecji, skutecznie łagodzi podrażnienia, przywraca fizjologiczną równowagę skóry, natłuszcza i nawilża skórę oraz uzupełnia lipidy odbudowując powłokę hydrolipidową naskórka.
Dermokosmetyki Novaclear ATOPIS mogą być stosowane w codziennej pielęgnacji przez osoby ze skórą bardzo suchą, o dużym stopniu nadwrażliwości i cierpiące na podrażnienia skórne o różnym podłożu którym towarzyszą przewlekłe schorzenia (np. atopowe zapalenie skóry, problemy łojotokowe, łuszczyca).

Do testów otrzymałam:
novaclear ATOPIS Płyn do mycia twarzy i ciała (200 ml)
* novaclear ATOPIS Krem do twarzy i ciała (100 ml)


 
Dziękuję zBLOGowani.pl za możliwość wzięcia udziału w akcji oraz za kosmetyki do testów.
 
 
 
Testowanie czas zacząć ;o) a opinie już wkrótce :o)
 
Znacie kosmetyki NOVACLEAR ATOPIS?
 
Zapraszam Was na stronę producenta gdzie jest dużo więcej dermokosmetyków dla skóry atopowej -> www.atopis.pl
 

9 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !