środa, 5 marca 2014

Nominację Liebster mam i ja!

Dzisiejszy dzień zacznę od podziękowania Monice, która nominowała mnie do słynnego w blogosferze Liebster Award.
 
Moniko, wielka buźka dla Ciebie :*
 
Na czym to polega?
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.



A teraz moje odpowiedzi na zadane przez Monikę pytania...

1. Twoje Top- blogi.
    Moje top blogi nominowałam, a że nie mogłam nominować bloga Moniki to tutaj go wstawie
    www.dzieciaczkowo-kolorowo.blogspot.com

2. Masz dzieci?
    Nie mam. Jeszcze...

3. W mojej torebce zawsze jest?
    Porządek ;o) Przynajmniej w teorii. A oprócz porządku to zawsze mam zestaw ratunkowy diabetyka (glukometr, insulina, coś słodkiego, woda mineralna, chusteczki higieniczne i nawilżane), pomadka nawilżająca, dokumenty i portfelik. Do reszty się nie przyznaje ;o)

4. Twój kosmetyk...?
    Krem do rąk i pomadka nawilżająca. (bez konkretnej marki ;o) )

5. Ulubiona zabawka z dzieciństwa?
    Pluszowy kaczorek. Mam go nawet do dnia dzisiejszego :o)

6. Twój kolor?
    W zależności od nastroju... czerwony, żółty, niebieski, zielony.

7. Książka czy film?
    Zdecydowanie książka. Dobra sensacja, kryminał, powieść przygodowa i obyczajowa. "Babskie" książki do torebki, żeby czytać w autobusie. Ale filmy także lubię. :o)

8. Strojnie czy skromnie?
    Gustownie i odpowiednio do sytuacji. Ale bliżej mi do skromnego ubioru aniżeli do strojnego..

9. Nie wyobrażam sobie życia bez...?
    Miłości. :o)

10. Szpilki czy adidasy?
     Czasem szpilki, czasem adidasy. Ale przeważnie butki na małym obcasiku :o)   

11. Kawa czy herbata?
      Herbata. Biała. Zielona. Czerwona. Czarna. Owocowa. Kawa? W bardzo sporadycznych przypadkach.


 
Moje pytanka do moich Nominowanych:

1. Gotowanie / pieczenie - twórczo czy odtwórczo?
2. Co daje Ci najwięcej energii?
3. Najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa ?
4. Twoje życiowe motto lub ulubiony cytat?
5. Co jest Twoją pasją?
6. Twoje miejsce na wymarzone wakacje?
7. Mam słabość do... ?
8. Ulubiona książka?
9. Co daje Ci największą satysfakcję?
10. Na strychu schowałabym...?
11. Góry czy morze?



A teram moje nominacje:

1. www.czerwonafilizanka.blogspot.com
2. www.smakzycia1.blogspot.com
3. www.smakoterapia.blogspot.com
4. www.psychodelax3.blogspot.com
5. www.passiflora85.blogspot.com
6. www.modelindesign.blogspot.com
7. www.pluumkaopisuje.blogspot.com
8. www.healthylifestyleisthebestremedy.blogspot.com
9. www.milusinka12.blogspot.com
10. www.oliwkowepasje.blogspot.com
11. www.cytruska87.blogspot.com


Ufff... dotarłam do końca :o)

Pozdrawiam i zapraszam do zaglądania :o)
 

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację, nie biorę już udziału w takich zabawach .
    moim ulubionym kolorem też jest czerwony

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chętnie sie pobawię =) Dziękuje za nominację. W wolnej chwili uzupełnię notkę na blogu =)

    OdpowiedzUsuń
  3. również dziękuję za nominację ale nie wiem czy znajdę troszkę więcej czasu na rozpisanie się.. będę pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci kochana! Pozwól, że odpowiem tutaj, bo mam tyle recenzji do przygotowania, że nie mialabym kiedy wstawic odpowiedzi :)

    1. Gotowanie / pieczenie - twórczo czy odtwórczo?
    Ani to, ani to.. nie lubuję się w tym :D
    2. Co daje Ci najwięcej energii?
    Muzyka, którą kocham, ale nie słyszałam jej jakiś czas :)
    3. Najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa ?
    Zabawa z kuzynostwem, z sąsiadką. To, że miałam co robić..
    4. Twoje życiowe motto lub ulubiony cytat?
    Nie mam ;)
    5. Co jest Twoją pasją?
    Myślę, że w tym momencie mogę powiedzieć, iż blogowanie :)
    6. Twoje miejsce na wymarzone wakacje?
    Morze!
    7. Mam słabość do... ?
    słodyczy :D i mojego faceta ;)
    8. Ulubiona książka?
    Nie mam ulubionej, ale lubię romansidla ;)
    9. Co daje Ci największą satysfakcję?
    To, że wszystko idzie po mojej myśli :)
    10. Na strychu schowałabym...?
    całą moją rodzinę, gdyby czyhało niebezpieczeństwo
    11. Góry czy morze?
    Morze!!

    Tutaj tak pokrótce, na blogu pewnie rozpisałabym się.. ale nie ma kiedy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. serdecznie dziękuję za wyróżnienie, to bardzo miłe :) i choć nie biorę udziału w tego typu zabawach, to cieszę się, że moja praca została przez Ciebie doceniona :) dzięki!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. na 9 pytanie odpowiedziałabym tak samo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !