piątek, 12 lipca 2013

Gadżety ekologiczne



Pochwalę się dzisiaj... :o) Wczoraj popołudniu kurier K-EX przyniósł mi moją wygraną z "fejsbukowego" konkursu Stacji ekologicznej.









Paczuszka zawierała:
  • zgniatarkę do butelek plastikowych,
  • papierową jednorazową śmietniczkę samochodową,
  • podkładkę pod myszkę,
  • smycz,
  • silikonową bransoletkę,
  • ekologiczną torbę na zakupy.
Zgniatarka okazała się bardzo przydatnym gadżetem. Już została "zaciągnięta do pracy" i świetnie zdaje swoje zadanie.

Dziękuję za nagrodę firmie STENA.

Strona firmowa: www.stenarecycling.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !