wtorek, 9 lipca 2013

Wygraj zestaw słoneczny DAX Sun!

Zapraszam do konkursu, w którym możecie wygrać wspaniałe kosmetyki na słońce DAX Sun - w każdym zestawie znajdują się: krem do twarzy SPF 50+, balsam do ciała SPF 30 oraz balsam po opalaniu z masłem kakaowym i wyciągiem z orzecha włoskiego. Dodatkowo autorki 3 najciekawszych wypowiedzi otrzymają wyjątkową bransoletkę A. Kruk.


 
Konkurs trwa od 5 do 19 lipca 2013 roku (włącznie).
Zadanie konkursowe polega na rozwinięciu wypowiedzi:
DAX Sun sprawi, że moje lato będzie…
 

Strona konkursu: http://ibeauty.pl/artykuly,3,48,4280,konkurs-wygraj-zestaw-sloneczny-dax-sun

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !