poniedziałek, 22 lipca 2013

Mój przyjaciel - konkurs fotograficzny

Konkurs fotograficzny "Mój przyjaciel" to okazja, aby zgłosić wiarygodne, pełne emocji zdjęcia. Przyjaźń stanowi jedną z najbardziej uniwersalnych wartości, jakie znamy. Aby uchwycić jej sens, zdjęcie musi wyróżniać się autentycznością.
Serwisy SwiatObrazu.pl i zpazurem.pl wraz z fundatorem nagród marką Higio zapraszają do udziału w konkursie, w którym nagroda główna wynosi 3 tysiące złotych.

 Sposobów na pokazanie przyjaźni na fotografii jest nieograniczona ilość. Niezależnie od tego, czy wykonasz portret najlepszego przyjaciela, czy zachwyci Cię scena na ulicy lub w parku, czy sfotografujesz swojego kota lub psa - Twoim zadaniem jest uchwycenie związanych z przyjaźnią uczuć i emocji, opowiedzenie historii w taki sposób, by widz dostrzegł emocjonalną głębię.
Nagrody:
I miejsce - 3000 zł
II miejsce - 2000 zł
III miejsce - 1000 zł
Wyróżnienia: 5 e-akademii fotografii

Konkurs trwa od 18 lipca do 30 września 2013 roku, do godz. 23.59.

Strona konkursowa: http://www.swiatobrazu.pl/moj-przyjaciel-konkurs-fotograficzny-30180.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !