niedziela, 6 sierpnia 2017

TEST/OPINIA: novaclear ATOPIS, Krem natłuszczający do twarzy i ciała - skóra bardzo sucha, atopowa, wrażliwa

Witajcie,
kilka dni temu była recenzja Płynu do mycia twarzy i ciała (>> klik <<) a dzisiaj będzie recenzja Kremu natłuszczającego do twarzy i ciała - skóra bardzo sucha, wrażliwa, atopowa novaclear ATOPIS.
Czy krem tak samo mnie zachwycił jak płyn do mycia? Czy moja skóra go pokochała?
Zapraszam do przeczytania mojej opinii.


Na początek, jak zawsze, kilka słów od Producenta:
Krem intensywnie natłuszcza suchą i wrażliwą skórę twarzy i ciała. Polecany do codziennej pielęgnacji i ochrony skóry suchej, wrażliwej, bardzo suchej i atopowej z tendencją do nawrotów przesuszania się i występowania szorstkości. Wazelina działa silnie okluzyjnie, zapobiegając odparowywaniu wody z naskórka. Organiczny olej konopny odbudowuje warstwę hydrolipidową naskórka przywracając prawidłowe funkcjonowanie skóry (Omega 3-6-9). Ekstrakt z korzenia lukrecji łagodzi podrażnienia i eliminuje świąd, wykazuje działanie przeciwzapalne. Unikalna formuła kremu, oparta na innowacyjnym połączeniu organicznego oleju konopnego z ekstraktem z korzenia lukrecji przywraca skórze naturalną fizjologiczną równowagę, optymalne nawilżenie i miękkość.



SKŁAD:
Aqua, Petrolatum, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Paraffinum Liquidum, Cannabis Sativa Seed Oil, Laureth-9, Glyceryl Stearate SE, Propylene Glycol, Glycyrrhiza Glabra Rhizome/Root Extract, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.






Moja OPINIA:
Opakowanie: Krem, podobnie jak Płyn do mycia twarzy i ciała ATOPIS, znajduje się w standardowej, prostej tubie wykonanej z elastycznego, białego tworzywa z zamknięciem typu klik. Opakowanie posiada minimalistyczną i miłą dla oka grafikę, tak jak cała seria. Na kartoniku znajdują się takie informacje jak skład, sposób użycia, data ważności (po polsku i angielsku) a na tubie sposób użycia w języku angielskim.  (1 pkt / 1 pkt)

Forma specyfiku: Krem o bardzo gęstej konsystencji. (0,75 pkt / 1 pkt)

Zapach i kolor: Krem koloru białego. Bezwonny.  (1 pkt /1 pkt).

Pojemność/wydajność: 100 ml tubka (dostępna również pojemność 500 ml - słoiczek) (1 pkt / 1 pkt).

Cena: ok. 13 zł (ok 48 zł za 500 ml) (1 pkt / 1 pkt)

Działanie (4 pkt / 5 pkt):
+ świetnie nawilża skórę oraz chroni ją przed nawracającymi objawami nasilonej suchości i szorstkości
+ przywraca skórze prawidłowe funkcjonowanie oraz optymalne natłuszczenie i miękkość
+ odżywia skórę
+ idealnie się wchłania
+ eliminuje swędzenie
+ nie wywołuje alergii
 
- przy rozdrażnionej skórze może powodować pieczenie / szczypanie

PODSUMOWANIE:
Krem natłuszczający do twarzy i ciała ATOPIS novaclear jest kremem o solidnej i bardzo gęstej konsystencji, który momentami ciężko wydobyć z opakowania, dlatego bardziej polecam słoiczek. Pomimo gęstej konsystencji ładnie się rozsmarowuje. Wchłania się od razu po aplikacji, pozostawia jedynie lekki, ochronny film, który nie jest tłusty.
Krem jest bardzo odżywczy. Możemy go stosować zamiast balsamu lub miejscowo na przesuszoną skórę łokci, kolan, dłoni itp.  Suche partie skóry szybko dochodzą do siebie i są nawilżone i mięciutkie w dotyku. Przy stosowaniu novaclear ATOPIS krem natłuszczający do twarzy i ciała skóra nie jest narażona na utratę wody. Cały czas utrzymuje swoją delikatność.
Krem ATOPIS sprawia, że przesuszona skóra przestaje być napięta i szorstka. Łagodzi nieprzyjemną chropowatość. Dużym plusem jest to, że nie jest to chwilowy efekt.
Minusem, i to dość dużym, jest to, że Krem natłuszczający do twarzy i ciała ATOPIS novaclear przy nasilonych objawach AZS (atopowe zapalenie skóry) spowodował dodatkowe pieczenie i szczypanie. :o(
Krem natłuszczający do twarzy i ciała ATOPIS novaclear to niezły produkt dla osób, które borykają się z przesuszeniem skóry i potrzebują natychmiastowego efektu natłuszczenia.
Krem natłuszczający do twarzy i ciała ATOPIS novaclear idealnie wchłania się w skórę, pozostawia ją miękką, delikatną i przyjemną w dotyku ale przede wszystkim perfekcyjnie nawilżoną.

Polecam!

Czy kupię ponownie? TAK.


OCENA końcowa: 8,75 / 10,0 punktów

Dziękuję zBLOGowani.pl za możliwość wzięcia udziału w akcji TESTUJEMY novaclear ATOPIS.

zBLOGowani.pl

Znacie kosmetyki novaclear ATOPIS? Co o nich sądzicie?

7 komentarzy:

  1. Akurat tego produktu nie znam, chociaż marka dobrze mi znaną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie też byłbym zadowolona z tego kremu mimo parafiny w składzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam kosmetyki marki NovaClear Atopis :) Miałam przyjemność je testować jednak nie spełniły one moich oczekiwań.
    Owszem, skòrze lekko wysuszonej pomogły ale w miejscach, gdzie mam ją silnie wrażliwą, przesuszoną i atopową niestety wogòle nie pomogł, ponadto czasem odczuwałam po nim uczucie swędzenia. Zapapch ròwnież mnie drażni, dla mnie ten produkt nie jest bezwonny :)
    Jego cena jest bardzo przystęona i ma fajny skład ale poza tym na mnie nie działa, a szkoda, bo niestety nie zdecyduję się na jego zakup... :(

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest zbyt drogi, więc jeśli jest dobry to chyba warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam duży problem ze skórą, w szczególności, że cały czas jestem na słońcu i nie pomaga to zagoić moim ranom, i też podjąłem się testowania produktów z tej linii i muszę przyznać, że dawno nie miałem styczności z takimi produktami. W końcu znalazłem coś skutecznego co łagodzi moje dolegliwości skórne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja żona od lat już stosuje kosmetyki od Atopis i jest mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli szukacie opinii na temat wybranych suplementów oraz innych produktów, które mają za zadanie nam pomóc podczas różnych dolegliwości, to polecam Wam sprawdzić portal - https://tomipomaga.pl/artykuly/co-powinno-sie-jesc-wiosna-czyli-wiosenna-dieta . Jest to portal, który sam regularnie odwiedzam w poszukiwaniu wiedzy i informacji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Każdy komentarz, dodanie do obserwowanych dodaje mi motywacji do dalszego pisania i wiem że ktoś czyta mojego bloga.

Razem twórzmy tego bloga.

Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Pamiętaj NIE SPAMUJ !